Ammattimentori – luo menestystä ammattimaisella mentoroinnilla (2 x 1/2 pv etävalmennus)
Ammattimentori auttaa menestymään!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

29.10.-05.11.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 5 lokakuun, 2020 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Mentorointi on erinomainen johtamisen kehittämisen väline. -Matti Vanhanen, Toimitusjohtaja, Perheyritysten liitto"

• "Erittäin hyödyllinen kurssi, vaikka et tähtäisi ammattimentoriksi (esim. mikromentorointi). -Jorma Törnblom, Johtaja, M-Files"

• "Kurssi johdattelee loistavasti mentoroinnin saloihin ja kurssin aktiivinen keskustelu on todella antoisaa. -Mikko Koivulehto, Hankintapäällikkö, Vantaan Energia Oy"

• "Johtaminen ja vuorovaikutustaidot ovat ytimessä, kun esimies sytyttää organisaatiota liekkeihin saavuttamaan jotain suurta. Johtamisaktivisti Toni Hinkassa yhdistyy uuden Sherlock-TV-sarjan henkilöiden parhaat puolet: hänellä on Sherlockin terävyys ja havainnointikyky sekä tohtori Watsonin taito toimia. Toni on siis erittäin taitava ja monipuolinen johtamistyön ja vuorovaikutuksen valmentaja ja sparraaja, ja kehittymismatkaa hänen opastuksellaan voi suositella varauksetta. -Miika Mäkitalo, CEO, M-Files Oy"

Ammattimentorointi on tavoitteellinen ja järjestelmällinen keino saada asioita tapahtumaan, oivaltaen ja oppien.

Ammattimentorointi on takuuvaikuttava keino, jolla voit auttaa johdettavasi ja asiakkaasi onnistumaan. Business coachingin seuraava askel.

• Ammattimentori on luottamuksellinen kumppani matkallanne kohti parempaa johtajuutta.
    • Kaikesta ei vain voi oman tiimin tai kollegoiden kanssa puhua. Ammattimentorin kanssa voi.
    • Ammattimentori on johtajan onnistumisen varmistaja. Lukkojen aukaisija, tavoitteellisuuden lisääjä ja turhan tekemisen karsija. Hän auttaa aktoria hänen tilanteeseensa parhaiten sopivilla vuorovaikutuksen työkaluilla.
    • Ammattimentorin erottaa myös siitä, että hänellä on koetellut ja toimivat metodit kehittämiseen.
    • Coachingista mentorointi eroaa siinä, että mentorin kokemus ja neuvot tuodaan aktorin hyödyksi.

Ammattimainen mentorointi on yksi vaikuttavimmista kehittämiskeinoista!

Kenelle:

Heille, jotka etsivät uutta vaikuttavampaa tapaa kehittää muita ja itseään.

Hyödyt:

Ammattimainen mentorointi varmistaa, että haasteet ratkotaan juurisyiden kautta ja saadaan varmasti toteutettua. Mentorointi säästää tärkeintä pääomaanne eli aikaanne. Tunneissa viikkojen ajansäästö. Opit löytämään juurisyyn ja ratkaisemaan ongelmia pelkkien oireiden paikkailun sijasta.

Kouluttaja:

Toimitusjohtaja, johtamisaktivisti Toni Hinkka on Suomen tunnetuin ja arvostetuin johtamisen ammattimentori ja vaikuttamisen taidon kouluttaja.

Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse viikkoa ennen koulutusta.
    Tutustu tarkemmin Zoomiin

Ohjelma:

Päivä 1

08.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

Mitä on ammattimentorointi ja miten se eroaa muista kehittämisen menetelmistä

• Vertailussa coaching, koulutus, konsultointi sekä sisäinen ja vapaaehtoismentorointi

Ammattimentorin tärkein menetelmä: porautumismalli

• Opit löytämään juurisyyn ja ratkaisemaan ongelmia pelkkien oireiden paikkailun sijasta.

Mentoroinnin ihanneprosessi

• Ymmärrät miksi ammattimainen mentorointi on paljon enemmän kuin jutustelua ja coachingia.

Harjoitustehtävän ohjeistus

• Koulutuskertojen välipäivien välillä pääset harjoittelemaan mentorointia käytännössä.

11.30 Koulutus päättyy

Päivä 2

08.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

9.00 Koulutus alkaa

Harjoitustehtävän purku

• Mentorointirinki: Kurssilaiset jakavat parhaat oppimiskokemuksensa harjoitusmentoroinneista

Hiljaisen tiedon näkyväksi tekeminen:

• Hiljainen tieto on näkymättömintä ja samalla arvokkainta kokemustietoa. Opit menetelmän, jolla se saatetaan ymmärrettävään ja jaettavaan muotoon – samalla omat piilovahvuudet tunnistaen.

Miten juuri minua tulisi johtaa -harjoitus:

• Tehtävä, joka jokaisessa työpaikassa pitäisi tehdä, mutta josta harva on edes kuullut.

Koe ja sertifiointi

11.30 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)
    Ajankohta:  29.10. ja 5.11.2020 klo 9 – 11.30

Osallistumismaksu etänä: 597 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 497 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 28.09.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Bonus: Ammattimentoroinnin perusteet -sertifikaatti

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.