Angular-ohjelmointi TypeScriptillä (3pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Angular-ohjelmointi TypeScriptillä (3pv)

1990 euroa /hlö + alv 24 %

1990 EUR

05.-07.11.2018, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 21 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Laadunvarmistus , Tieto- ja viestintäteknologia

Angular on suositun SPA-kehyksen uusin versio. Aiemmin Angular2:na tunnetun alustan kehitys alkaa nyt tasaantua, ja API säilyy versiopäivityksissä kohtuullisen yhteensopivana. Koulutuksessa käydään läpi Angular toiminnallisuutta. Koulutuksen jälkeen osaat toteuttaa Angular-sovelluksia TypeScriptillä.

Angular tarjoaa erittäin modulaarisen API:n ja komponenttimallisen lähestymistavan käyttöliittymän ohjelmointiin. Rinnastuksia esimerkiksi ReactJS:ään onkin löydettävissä jopa helpommin kuin AngularJS:n ohjelmointimalleihin. Angular-kirjastot ovat kuitenkin huikean laajat ja niiden käyttö ei välttämättä aukea ihan ensi yrittämällä. Lisäksi koodauksen tuottavuus puoltaa TypeScriptin käyttöä, joka ainakin osalle ohjelmoijista on uusi tuttavuus.

Kohderyhmä

Kurssi soveltuu web-kehittäjille, jotka joko lähtevät toteuttamaan ratkaisuja Angular-alustalle tai jotka haluavat evaluoida uuden kehyksen mahdollisuudet.

Esitiedot

Koulutuspäivät alkavat klo 9.00, aamukahvia on tarjolla klo 8.30 alkaen. Koulutuspäivät päättyvät noin klo 16.

Koulutuksen sisältö

1 990 eur (+ alv 24 %)
———————————–
Peruutusehdot:
Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen