Anna Perho: Antisäätäjä™
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Anna Perho: Antisäätäjä™

16.02.2023, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 11 marraskuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Fiksun ajankäyttäjän klinikka. Opi priorisoimaan ajankäyttöä uudella tavalla ja palauta hallinnan tunne kiireen keskelle.

KOULUTUS SOPII OSALLISTUJALLE:

…jonka mielestä kiire on suomen kielen käyttökelpoisin sana
…joka tekee jatkuvasti paljon, mutta kokee saavansa aikaiseksi liian vähän
…jonka päivät raunioituvat yllättäviin työtehtäviin
…jonka työ keskeytyy jatkuvasti
…joka kokee, että hän ei hallitse omaa aikaansa ja kokee tämän vuoksi stressiä ja riittämättömyyttä

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.  Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä Muut tiedot -kenttään: ”OSALLISTUN ETÄNÄ”.

Kouluttaja: Anna Perhoyrittäjä, Blonde Ambition Oy

11.30 Lounastarjoilu lähiosallistujille 11.55 Etäosallistujien yhteyden avaus

12.00  Mistä eroon, mitä tilalle?
• Yhteinen harjoitus
• Ratkaisukeskeiseen psykologiaan perustuva malli ajankäytön perusongelmien ratkomiseen.

12.45  Aivot & Ajankäyttö
• Miksi kiire koukuttaa?
• Mitä multitaskaajan aivoissa tapahtuu?
• Keskustelu: mikä triggeröi multitaskaamista? Miten tätä voisi ennaltaehkäistä?

13.30  TAUKO

13.45  Sählääjän ja vahvan ajankäyttäjän erot
• Miltä hyvä ajankäyttö näyttää käytännössä?
• Mikä yhdistää niitä, jotka pärjäävät kiireessä?
• Mikä omassa arjessa kaikesta huolimatta toimii jo?

Miten sanoa EI?
• Rajaaminen on ainoa tapa saada lisää aikaa, mutta rajojen vetäminen voi tuntua ylitsepääsemättömän vaikealta. Miksi?
• Kolme porttia: malli itsetuntemuksen kasvattamiseen niin, että rajaaminen helpottuisi

14.30 TAUKO

14.40  P4-malli
• Käytännön työkalu kalenterin järjestämiseen.
• Miten saan kuukaudessa kymmeniä tärkeitä asioita tehtyä sekavan puuhailun sijaan?
• Miten saan muutamalla minuutilla viikossa selkeän suunnitelman, jossa on tilaa sekä levolle että korkean tason suorituksille?

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki TAI ETÄkoulutus

16.2.2023

Jäsenetuhinta 450 eur + alv
Normaalihinta 600 eur + alv

Peruutusehdot
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.
Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.