Antti Apunen: Tuotteista palvelullesi törkeä lupaus (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Antti Apunen: Tuotteista palvelullesi törkeä lupaus (1/2 pv)

11.10.2022, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 19 toukokuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Markkinointi , Myynti

Kaipaatko helpommin myytäviä tuotteita? Tarvitsetko uusia asiakkaita asiantuntijapalvelullesi? Junnaako palvelukehityksesi paikallaan?

Tuotteistamisen tehovalmennuksessa kuulet palvelukehityksen parhaista keinoista, joiden avulla voit parantaa omien palveluidesi kehitystä ja tuotteistamista. Koulutuksessa käydään läpi tuotteistamisen keskeiset työvaiheet ja tavoitteet – keskittyen erityisesti kokeilevaan palvelukehitykseen. Samalla selviää myös, miten tuotteistetaan omalle palvelulle törkeä lupaus.

Tuotteistamisen tehovalmennuksessa käydään läpi tuotteistamisen keskeiset työvaiheet ja tavoitteet. Koulutukseen kuuluu:

Tarinoita törkeistä lupauksista
• Esimerkkejä useista suomalaisista suuryrityksistä
• Tinkimättömiä näkemyksiä palvelukehityksen parhaista keinoista
• Runsaasti keskustelua ja perinteisten mallien kyseenalaistamista

Tuotteistuskoulutuksen aikana romutetaan perinteisiä ajattelumalleja ja raivataan tilaa kokeilevalle palvelukehitykselle. Koulutuksessa tutustut LEAN-henkisiin kehitysmenetelmiin ja pääset pohtimaan törkeitä palvelulupauksia.

Tuotteistuskoulutus sopii hyvin myyntihenkisille palvelukehittäjille, jotka haluavat kehittää ratkaisumyynnin taitojaan.

Asiantuntija: tuotteistaja Antti Apunen Ediste Oy:stä. Antilla on 20 vuoden kokemus tuotteistamisesta, ja hän on tuotteistanut yli 500 palvelua maailmanlaajuisesti osaamistaan ja tuotteitaan myyville yrityksille.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös etänä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

11.50 Yhteyden avaus etäosallistujille

– Mitä tuotteistaminen tarkoittaa?
– Miten laadit palvelullesi törkeän lupauksen?
– Kuinka poistat ostajaa vaivaavan riskin tunteen?
– Mistä tuotteistusprojekti kannattaa aloittaa?
– Miten konkretisoit aineettoman palvelun?
– Miten laadit tarinan, joka tarttuu ja monistuu?
– Miten dollarisoit asiakkaasi hyödyt?
– Millaisia osia kuuluu onnistuneeseen tuotteistukseen?

16.00 Koulutus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki tai ETÄ

11.10.2022

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille
450 euroa + alv 24% / hlö

Normaalihinta
600 euroa + alv 24% / hlö

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu etäkoulutukseen useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan lähes kaikkiin Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutuksiin, joiden kesto on enintään yksi päivä. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.