Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi (1 pv)
490 euroa /hlö + alv 24 %
02.10.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki
490 euroa /hlö + alv 24 %
02.10.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki
Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi -koulutuksessa pureudutaan yhteisömanagerointiin,asiakaskohtaamisiin ja maineenhallintaan sosiaalisessa mediassa.
Nykyaikaisessa markkinointiviestinnän kentässä organisaatioilta vaaditaan tietoa, taitoa ja moniulotteista, nopeaakin toimintaa ja tarkkailua. Tiedotusvälineiden edustajat hyödyntävät sosiaalista mediaa yhä enenevissä määrin ja myös asiakkaiden kohtaamiseen on yhä useampia keinoja ja kanavia, mutta vuorovaikutus sosiaalisessa mediassa on aina kaksisuuntaista. Voidaan perustellusti sanoa, että yksilön valta on sosiaalisen median myötä kasvanut.
Koulutuksen sisältö:
• Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
• Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
• Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
• Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
• Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
• Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa
Asiantuntija:
Content Specialist, FM Paula Viitanen, LM Someco (Lahtinen & Mantere Oy)
OHJELMA
8.30 Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu
9.00 Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi
• Sosiaalisen median luonne ja nykyaikainen toimintalogiikka
• Yhteisömanagerointi – mitä ja miten?
• Hankalat asiakaskohtaamiset, miten reagoida palautteeseen eri kanavissa?
• Kriisi somessa ja some kriisissä: Mistä kohut syntyvät?
• Case-esimerkkejä ja niiden pohjalta oppimista
• Sosiaalisen median kriisiviestinnän suunnitelma ja maineenhallinta pähkinänkuoressa
15.30 Tilaisuus päättyy
Tarjoilut: 8.30 alkaen aamiaistarjoilu, 12.00-12.30 lounas, 13.45 iltapäiväkahvit
Koulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki
Ajankohta:
perjantai 02.10.2020
Jäsenetuhinta:
490 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta:
690 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Asiakkaan kohtaaminen verkossa: yhteisömanagerointi ja kohujen ennakointi (1 pv)
490 euroa /hlö + alv 24 %
02.10.2020, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki