ASP.NET Core web-ohjelmointi
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

ASP.NET Core web-ohjelmointi

01.-02.04.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 14 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa opit toteuttamaan alustariippumattomia web-sovelluksia ASP.NET Coren avulla. Koulutuksen jälkeen osaat toteutaa REST-rajapinnan Web API controllerien avulla ja web-käyttöliittymäsovelluksen MVC-mallilla. Lisäksi opit käyttämään Entity Frameworkiä tietokantaliittymien toteuttamisessa.

ASP.NET Core ottaa harppauksen ihan uuteen suuntaan. Perinteiset tekniikat ovat Core-ympäristössä kyllä käytettävissä, jossain määrin muuntuneina, mutta Core-alusta tavoittelee erityisesti alustariippumattomuutta. Niinpä ASP.NET Core:n varaan toteutettuja web-sovelluksia voidaankin suorittaa myös esimerkiksi Linux-alustalla.

Kohderyhmä
Koulutus soveltuu kehittäjille, jotka hallitsevat C#-ohjelmointikielen ja lähtevät toteuttamaan web-sovelluksia ASP.NET Core -alustalle.

Esitiedot

• Autentikointi ja auktorisointi
  • Suojautuminen tyypillisiltä haavoittuvuuksilta

Koulutuksen aikataulu
Koulutuspäivät alkavat klo 9.00 ja päättyvät n. klo 16-16.30. Aamiaista on tarjolla klo 8.15 alkaen.

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

01.-02.04.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.