Audio 360 (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Audio 360 (1/2 pv)

27.02.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 13 tammikuun, 2019 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Ääntä pidetään seuraavana markkinoinnin ihmeenä. Ääni luo vahvoja tunnemaailmoja, johdattaa ostamaan, mutta myös kommunikoi Amazon Alexan ja Google Homesin tyyppisten ääniohjattujen laitteiden kautta. Tässä seminaarissa alansa huiput kertovat, miten ääni muuttaa maailmaamme.

Kouluttajat
Michael Boumandil, Sixième Son
Stefan Möller, RadioMedia
Tomi Kaitarinne, Kuuki Marketing Lab
Johanna Kuosmanen, Kotipizza

Michael Boumandil, CEO, Sixième Son
Michael Boumandil on Sixième Sonin perustaja ja mies Renaultin uuden äänimaailman ja Samsung tunesin takaa. Hän kertoo miten ääni vaikuttaa tunteisiimme sekä mielikuviimme. Esimerkkien kautta hän kertoo, miten yrityksen ääni DNA rakentaa vahvempaa brändimielikuvaa.

Stefan Möller, toimitusjohtaja, RadioMedia
Radio on kasvava meinosmedia, joka tavoittaa yhä useammin kohderyhmänsä digitaalisesti. RadioMedian toimitusjohtaja Stefan Möller valoittaa radion mahdollisuuksia sekä kertoo miten radio tulee mukautumaan äänihakujen aikakauteen.

Tomi Kaitarinne, toimitusjohtaja, Kuuki Marketing Lab
Position Zero tarkoittaa äänihakujen ykköspaikkaa ja siksi yritykset tavoittelevat sitä kaikin keinoin. Tomi kertoo miten hakukäyttäytyminen eroaa kirjoitetuissa ja äänihauissa sekä miten position zero paikan voi saavuttaa ja millaisia muutoksia se vaatii yrityksen digitaalisiin alustoihin.

Johanna Kuosmanen, Kotipizza
Kotipizza toteutti todennäköisesti ensimmäisenä Suomessa Alexan päälle rakennetun ääniohjatun ratkaisun. Johanna Kuosmanen jakaa kokemuksensa siitä miten Alexan päälle on onnistuttu rakentamaan toiminnot sekä millaisia muutoksia se on vaatinut toimintaan.

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

27.02.2019 klo 8.45 – 12.45

Jäsenhinta: 125
euroa /hlö + alv 24 %.
Normaali hinta: 260 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.