AZ-500 Microsoft Azure Security Technologies (4 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

AZ-500 Microsoft Azure Security Technologies (4 pv)

13.-16.12.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 29 syyskuun, 2021 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Jos haluat saada ymmärryksen ja perustiedot Azure-ympäristön tietoturvan määrityksistä, tämä kurssi on juuri sinulle. Tällä kurssilla käsitellään Azure-ympäristön tietoturvaa, siihen liittyviä määrityksiä ja hallintaa, sekä valvontaa. Tällä kurssilla käydään läpi Azure-palveluiden tietoturvan peruskäsitteitä, käyttäjäidentiteettiä, käyttöoikeuksien määrittämistä, eri Azure-peruspalvelujen, Azureen tallennettavan tiedon tietoturvamääritysten tekemistä sekä ympäristön ja siihen liittyvien palvelujen tietoturvan valvontaa.

Kurssi antaa kattavat tiedot Azure-ympäristön tietoturvasta ja valmentaa sertifiointitestiä “AZ-500: Microsoft Azure Security Technologies” varten.

Henkilöille, jotka ylläpitävät ja tekevät määrityksiä Azure-ympäristöjen tietoturvaan tai haluavat valmistautua sertifiointitestiin “AZ-500: Microsoft Azure Security Technologies”.

Esitietovaatimukset
Perustiedot Azure–ympäristöjen hallinnasta, esimerkiksi kurssi AZ-104: Microsoft Azure Administrator.

Kouluttajat:
Kim Pihlström
, Microsoft Certified Trainer
Kim on kokenut Azure kehittäjä ja kouluttaja joka on yli 10 vuoden aikana toiminut konsulttina asiakkaille ja rakentanut lukuisia räätälöityjä ratkaisuja käyttäen Microsoft palveluita ja alustoja, mm. Azure ja Microsoft 365. Asiantuntijana Kimiä kiinnostaa erityisen paljon toimivan arkkitehtuurin suunnitteleminen sekä ratkaisujen toteuttaminen joka palvelee asiakkaan kaikki tarpeet.

Jussi Roine, Partner, Microsoft Certified Trainer, Azure Solutions Architect Expert
Jussi on jo 20 vuoden ajan kouluttanut ja konsultoinut asiakkaita haastavissa pilvi- ja hybriditoteutuksissa Azuren ja Microsoft 365:n kanssa. Aiemmin mm. Microsoftilla ja Sulavalla työskennelleellä, Jussilla on laaja ja syvällinen kokemus erityisesti Azure-arkkitehtuureista ja ratkaisuista.

Arto Roth, Microsoft Certified Trainer, Microsoft Azure Administrator Associate, Microsoft Azure Architect Expert ja Microsoft Azure Security Engineer
Arto on ollut ICT-asiantuntijana kolmella eri vuosikymmenellä hyvinkin erilaisissa rooleissa, niistä viimeiset kymmenen vuotta kouluttavana konsulttina ja arkkitehtina Microsoftin pilvi– sekä hybridiratkaisujen parissa. Arton käyntikortissa tittelinä on ”Pilvipyöveli”.

Module 1: Manage Identity and Access
– Azure Active Directory