AZ-900 Microsoft Azure Fundamentals (1 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

AZ-900 Microsoft Azure Fundamentals (1 pv)

23.04.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 23 helmikuun, 2021 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tällä kurssilla käydään läpi Microsoftin pilvipalvelun peruskäsitteitä, kuten Azure-konesalien sijainti ja maantieteellinen rakenne, perusarkkitehtuuri ja peruspalvelut. Lisäksi perehdytään Azuresta saataviin yleisimpiin palveluihin, palveluiden hallintaan ja tietoturvaan, sekä tärkeimpiin Azure-ympäristön käsitteisiin, kuten Azure-tilauksiin, kustannusten hallintaan ja tukimahdollisuuksiin.

Kurssi antaa hyvät perustiedot Azure-pilvipalvelusta ja valmentaa sertifiointitestiä “AZ-900: Microsoft Azure Fundamentals” varten.

Ei esitietovaatimuksia.

Esitietovaatimukset:
Windows–palvelinversion ja perusverkkopalveluiden ylläpitokokemus, esim. Windows Server -tasoinen sertifiointi/osaaminen.

Kouluttajat:
Kim Pihlström
, Microsoft Certified Trainer
Kim on kokenut Azure kehittäjä ja kouluttaja joka on yli 10 vuoden aikana toiminut konsulttina asiakkaille ja rakentanut lukuisia räätälöityjä ratkaisuja käyttäen Microsoft palveluita ja alustoja, mm. Azure ja Microsoft 365. Asiantuntijana Kimiä kiinnostaa erityisen paljon toimivan arkkitehtuurin suunnitteleminen sekä ratkaisujen toteuttaminen joka palvelee asiakkaan kaikki tarpeet.

Jussi Roine, Partner, Microsoft Certified Trainer, Azure Solutions Architect Expert
Jussi on jo 20 vuoden ajan kouluttanut ja konsultoinut asiakkaita haastavissa pilvi- ja hybriditoteutuksissa Azuren ja Microsoft 365:n kanssa. Aiemmin mm. Microsoftilla ja Sulavalla työskennelleellä, Jussilla on laaja ja syvällinen kokemus erityisesti Azure-arkkitehtuureista ja ratkaisuista.

Arto Roth, Microsoft Certified Trainer, Microsoft Azure Administrator Associate, Microsoft Azure Architect Expert ja Microsoft Azure Security Engineer
Arto on ollut ICT-asiantuntijana kolmella eri vuosikymmenellä hyvinkin erilaisissa rooleissa, niistä viimeiset kymmenen vuotta kouluttavana konsulttina ja arkkitehtina Microsoftin pilvi– sekä hybridiratkaisujen parissa. Arton käyntikortissa tittelinä on ‘Pilvipyöveli’.

Arton koulutuksia: Azure ylläpito– arkkitehtuuri– ja tietoturva sekä Windows Server-ja Windows-asiantuntijakurssit

Antti Roine, Partner, DI, Microsoft Certified Trainer
Antti on toiminut kouluttajana sekä asiantuntijana Microsoft-teknologioiden parissa 20 vuotta ja seuraa aktiivisesti Microsoftin pilvituotteiden kehitystä. Antti on aikaisemmin työskennellyt asiantuntija mm. Sulavalla ja Soveltolla. Antti on vuonna 2010 suorittanut Lappeenrannan Teknillisessä yliopistossa tietotekniikan diplomi-insinöörin tutkinnon ja diplomityön aiheena oli Microsoftin SharePointin ja Project Serverin sopivuus tuotekehitystyöhön.

Kurssin sisältö:

Module 1: Cloud Concepts
– Learning Objectives
– Why Cloud Services?
– Infrastructure-as-a-Service (IaaS), Platform-as-a-Service (PaaS) and Software-as-a-Service (SaaS)
– Public, Private, and Hybrid cloud models

Module 2: Core Azure Services