B2B markkinointi somessa (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

B2B markkinointi somessa (1/2 pv)

09.05.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 15 huhtikuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi

B2B-markkinointia sosiaalisessa mediassa – miten, missä ja kenelle?
Sosiaalinen media ja sen lukuisat markkinointikeinot ovat olleet yritysten käytössä jo vuosia, mutta pystytäänkö niistä ottamaan kaikki mahdollinen ilo irti myös b2b-markkinoinnissa? Brekkareitamme jo useina vuosina vetänyt Viestintä-Pirittan Piritta Seppälä vastaa tähän kysymykseen vinkkirikkaassa tehoaamussa maistuvan aamiaisen siivittämänä. Some b2b-markkinoinnissa-brekkari koostuu sekä kouluttajan alustuksesta aiheeseen että keskustelusta ja esimerkeistä erilaisita organisaatioista.

Kouluttaja:
Kouluttajana toimii viestinnän ja sosiaalisen median asiantuntija Piritta Seppälä, Viestintä-Piritta Oy. Hän on toiminut aihepiirin parissa kouluttajana ja strategisena sparraajana jo 10 vuoden ajan ja tunnetaan erityisesti kyvystään esittää asiat käytännönläheisesti ja osallistujien kysymykset huomioon ottaen. Aina ajan hermolla pysyvä Piritta on kirjoittanut kaksi sosiaalisen median kirjaa ja luotsaa kouluttamisen ohella 10 hengen tiimin omaavaa Viestintä-Piritta Oy:ta.

Brekkarilla käsittelyssä ovat mm. seuraavat kysymykset:

– Miten sosiaalinen media voi parhaimmillaan tukea yrityksen tuotteiden ja palveluiden markkinointia yritysten ostopäättäjille?
– Miten tarkentaa b2b-kohderyhmät, jossa päättäjinä ovat kuitenkin ihmiset?
– Mitä kanavia kohderyhmien tavoittamiseen kannattaisi käyttää? Entä miten se kannattaisi tehdä – itse vai yrityksenä?
– Miten erottua muista ja hyödyntää tehokkaasti some-kanavien monipuoliset sisältömahdollisuudet?
– Mainostamalla vai ei?

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

torstai 09.05.2019 klo 8.45-11.00

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.