B2B-myynnin tehovalmennus (2,5 h)
Uusi valmennus!
järjestää nyt koulutuksen:

B2B-myynnin tehovalmennus (2,5 h)

07.02.2023, Etäkoulutus Zoom , Etäkoulutus Zoom 23 tammikuun, 2023 Sampo Korppoo

Myynti

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• - ”Hieno kokonaisuus ja sain paljon vinkkejä ja apuja omaan työhöni. Kiitos Mika. Ja se tärkein eli arvosana on 10-” (teollisuusyrityksen avainasiakaspäällikkö)

Parempi myynti auttaa sinua ja asiakastasi

Onko tuttua:
    1) Aloitteleva myyjä ei tiedä, kuinka tuloksellinen myyntikeskustelu kulkee
    2) Kokenut myyjä oikoo prosessissa, jolloin myyntityön laatu heikkenee
    3) Jokin keskeinen osa prosessia, esimerkiksi tarveanalyysin yhteenveto, jää kokonaan tekemättä

”Me osataan nämä jo”… Aivan. Teoriassa paljon tuttua, mutta kuinka sujuu käytäntö asiakkaan kanssa? Tuleeko agenda lähetettyä etukäteen, entä kalenterimerkintä seuraavasta kohtaamisesta? Aina on varaa parantaa.

B2B-myynnin tehovalmennus sisältää pienryhmäkeskusteluja.

Kenelle:
    B2B-myynnin tehovalmennus on tarkoitettu jokaiselle B2B-myyjälle, joka haluaa myydä paremmin. Sopii sekä aloittelijoille että kokeneille.

Hyöty osallistujalle:
    1) Ymmärrät myyntiprosessin eri osa-alueiden merkityksen
    2) Hallitset prosessin kaikki osa-alueet ensimmäisestä yhteydenotosta kauppojen kautta jälkihoitoon
    3) Myyntitavoitteesi täyttyvät helpommin ja asiakaskokemus kohenee

Kouluttaja

Mika Pesonen, valmentaja ja tietokirjailija. B2B-myynnin tehovalmennus -kouluttaja

Psyykkinen valmentaja, tietokirjailija Mika Pesonen (KTM) on kokenut ja pidetty valmentaja. Hän siirtyi valmennusyrittäjäksi vuonna 2020 työskenneltyään sitä ennen reilut kuusi vuotta OP-ryhmässä valmentaen myyjiä, esihenkilöitä ja johtoryhmiä. Hän tekee noin sata valmennusta vuodessa eri aihepiireistä.

Mika on julkaissut kirjan Tunnista tyyppisi – löydä itsesi ja muiden parhaat puolet (Otava, 2020) yhdessä terapeutti, työnohjaaja Minna Oulasmaan kanssa. Syksyllä 2022 Alma Talent julkaisee Mikan ja Minnan seuraavan kirjan Suoraa palautetta! Viisaan keskustelun käsikirja.

Palautetta aikaisemmista valmennuksista
    – ”Hieno kokonaisuus ja sain paljon vinkkejä ja apuja omaan työhöni. Kiitos Mika. Ja se tärkein eli arvosana on 10-”
    (teollisuusyrityksen avainasiakaspäällikkö)

12:45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
    13:00 Koulutus alkaa
    – pidämme tauon sopivassa kohdassa
    15:30 Koulutus päättyy

Myyjän itseluottamuksen vahvistaminen

Myyntikeskustelun avaus
    – Tunnelman luominen
    – Aikataulu ja agenda

Asiakkaan tilanteen kartoitus

Kuuntelemisen merkitys

Keskustelun yhteenveto

Ratkaisun esittäminen

Asiakkaan kysymyksiin vastaaminen

Kaupan päättäminen

Verkkoalustana toimii Zoom.

tiistai 07.02.2022 klo 13.00 – 15.30

397 euroa /hlö + alv 24 %. Hintaan sisältyy sähköinen luentomateriaali.

Ryhmäetuhinta:
    Samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa /hlö + alv 24 %
    kolme tai useampia osallistujia: 297 euroa /hlö + alv 24 %

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.