Blanchardin Itsensä johtamisen valmennus
Educo Valmennustalo järjestää nyt koulutuksen:

Blanchardin Itsensä johtamisen valmennus

28.02.2023, Technopolis Aviapolis, Vantaa Teknobulevardi 3, Vantaa 13 joulukuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen

Itsensä johtaminen on tärkeä ja arvostettu työelämätaito. Hyville itsensä johtajille on aina kysyntää, koska
työntekijöiden proaktiivisen käyttäytymisen on havaittu olevan suurin yksittäinen tekijä organisaation menestymisen taustalla. Miksipä siis et parantaisi omaa markkina-arvoasi, oppisi työtäsi helpottavia ajattelutapoja ja taitoja sekä kehittyisit ihmisenä.

Blanchardin itsensä johtamisen valmennus perustuu maailman laajimmin valmennettuun johtamismalliin (SLII®), jossa yhdistyy viimeisimpään tutkimukseen perustuva tieto yksilön proaktiivisen toiminnan kannalta tärkeimmistä taidoista. Se antaa sinulle selkeän ja laajasti testatun mallin sekä työkalut onnistuneeseen itsesi johtamiseen.

Itsensä johtamisen valmennuksessa opit
– haastamaan mielesi esteet, aktivoimaan valtasi lähteet ja olemaan aloitteellinen
– määrittämään itsellesi SMART-tavoitteet
– arvioimaan osaamisesi ja sitoutumisesi tiettyyn tehtävään tai tavoitteeseen
– hakemaan tarvitsemaasi tukea ja ohjausta tavoitteittesi saavuttamiseen

Itsensä johtamisen valmennuksen avulla voit
– nopeuttaa omaa kehitystäsi uusissa tehtävissä ja tavoitteissa
– parantaa suorituskykyäsi ja työsi tuloksia – lisätä markkina-arvoasi ja onnistumisia
– voittaa haasteet ja rajoitteet, jotka estävät sinua menestymästä
– oppia pyytämään tarvitsemaasi johtamista – saada jatkossa parempaa johtamista
– oppia yhteisen johtamisen kielen lähijohtajasi kanssa, jos hän on käynyt SLII®-valmennuksen

– kaikki, jotka haluavat kehittyä ihmisinä ja kehittää itsensä johtamista
– kaikki, joiden lähijohtaja on saanut SLII®-valmennuksen
– HR ja L&D-ammattilaiset sekä organisaation sisäiset coachit ja valmentajat

Pasi Lehtiniemi
KTM, johtamisvalmentaja
Pasi on kokenut liiketoimintajohtaja ja johtajuuden kehittäjä. Hänellä on yli 20 vuoden kokemus projekti- ja palvelujohtamisesta sekä esimiestyöstä. Pasi on vastannut lukuisten kriittisten muutoshankkeiden toteuttamisesta vaativissa toimintaympäristössä. Pasi valmentaa laajalla skaalalla projektijohtamista ja esimiestyötä. Erityinen asiantuntemus kohdistuu tietojohtamiseen sekä ihmisten johtamisen Leadership-taitojen ja tiimidynamiikan kehittämiseen.

Kokemuksia Blanchardin itsensä johtamisen valmennuksesta
– ”Tämä oli yksi parhaista koulutuksista, joissa olen ollut”
Leena Waarna, Finnvera
– ”Laadukas. Tämä oli viimeiseen 2-3 vuoteen hyödyllisin valmennus, joka antoi oikeasti mukaan vietävää.”
Annika Kankkonen-Kakkola, Veho Rent/Sixt
– ”Olen käynyt paljon erilaisissa valmennuksissa, mutta tästä ei jäänyt mitään parannettavaa.
Tykkäsin, kun sai tehdä paljon ja oli erilaisia menetelmiä – alustukset, videot, keskustelut, työkirja. Annina Hämäläinen, Manpower

Sisältö ja aikataulut

Blanchardin Itsensä johtamisen valmennus on tarkkaan suunniteltu monipuolinen oppimispolku, joka tarjoaa sinulle erittäin laadukkaan oppimiskokemuksen. Oppimispolun aikana opit ja harjoittelet sekä sovellat itsensä johtajan ajattelutapaa ja tärkeimpiä taitoja.

1. ALOITA: Ennakkotehtävät (30–60 minuuttia)
– Itsensä johtamisen esittelyvideo
– Itsensä johtamisen tavoitelomake
– Havaintoja itsensä johtamisesta (itsearvio)
– Havaintoja itsensä johtamisesta (lähijohtajan arvio)
– Lataa SLII®-mobiilisovellus

2. OPI JA HARJOITTELE: Lähitapaaminen 28.2.2023 klo 9–17
– Itsensä johtajan ajattelutapa ja taidot
– Mielen esteet ja niiden haastaminen
– Tavoitteiden asettaminen
– Oman kehitysvaiheen diagnosointi
– Kuinka haen parasta johtamista, mätsiä?
– Käsitykset itsensä johtamisesta
– 1+1-keskustelut

3. SOVELLA: Oppimisen vahvistamisen
– Havaintoja itsensä johtamisesta -tulkintaopas
– 1+1-keskusteluprosessi
– SLII-mobiilisovellus
– Työkalut, lomakkeet ja videot
– Pikatehtävät

Technopolis Aviapolis, Vantaa ja Blanchard Exchange oppimisalusta

Ajankohta
28.2.2023 klo 9–17

690 € + alv
Valmennuksen hintaan sisältyy ennakkotehtävät, yhden päivän intensiivinen lähivalmennus, laadukas aineisto ja monipuoliset sovella-työkalut sekä 12 kuukauden käyttöoikeus innovatiiviselle Blanchard Exchange -oppimisalustalle. Hintaan sisältyy myös kahvi ja lounas Aviapoliksessa.

Laskutus ja maksuehdot
Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä (1) erässä. Maksuehto on 10 pv netto.
Ilmoittautumisen peruutusehdot
Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta. Keskeytetyn koulutuksen osallistumishintaa ei hyvitetä.