Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Brändi osana yrityksen strategiaa (1/2 pv)

Kasvata yrityksen tunnettuutta ja arvoa brändin avulla

 

Uusia digiajan näkemyksiä ja osaamista brändin merkittävyyteen, rakentamiseen ja toimenpiteisiin!

  • Miten pysyä jatkuvasti relevanttina ja sitouttaa asiakkaat muutoksen pyörteissä?
  • Miten saada selkeyttä kaaokseen?

Brändin rakennuksen työkalut ovat hitaita ja vanhentuneita muuttuneessa maailman tilanteessa. Ne ovat myös usein yksipuolisia eivätkä ota huomioon asiakasnäkökulmaa, eivät kuuntele tarpeeksi eivätkä hyödynnä yhteistyömahdollisuuksia ja digitaalisia kanavia riittävästi.

Bränditoimenpiteet eivät useinkaan ole tarpeeksi vaikuttavia, merkityksellisiä tai koskettavia. Lisäksi brändin rakennus näyttäytyy usein operatiivisena yksittäisiin brändeihin liittyvinä toimenpiteinä eikä brändejä nähdä osana yritysten strategista suunnittelua.

Uudenlaisen brändin rakennuksen avulla päästään nopeampaan kasvuun, valloittamaan uusia alueita ja kasvattamaan yrityksen brändiarvoa.  

Bonus: Kirja (Maria Sipilä): Brand Mash-Up: Collaborations, Partnerships & Branding Re-Invented


Kenelle

Liiketoimintajohto, yritysjohto, markkinointijohto, luovat johtajat


Hyödyt

  • Tämän kurssin avulla pystyt ymmärtämään, mitä tarkoittaa brändiarvo ja miten brändiarvoa voi kasvattaa.
    Ymmärrät esimerkkien kautta mikä on brändiarkkitehtuuri osana yrityksen strategiasuunnittelua.
  • Kuulet inspiroivista esimerkeistä maailman luokan brändeistä, jotka ovat hyödyntäneet brändiyhteistyötä omassa toiminnassaan vaikuttavalla tavalla.
  • Pääset soveltamaan oppimista omaan toimintaasi innostavan harjoituksen myötä.
  • Kasvatat resilienssiä muuttuneessa tilanteessa ja saat inspiraatiota brändien luontiin, jotka kääntävät päitä.
  • Olet vahvempi luomaan tulevaisuutta ja pystyt näkemään kokonaisuuksia kaaoksen keskellä.

 Kouluttaja 

Maria Sipilä on Sipilä Consulting Oy:n toimitusjohtaja. Hän on johtava yrityskasvun ajattelija Suomessa ja tietokirjailija. Hänen uusin kirjansa Brand Mash-Up käsittelee innovatiivista tapaa rakentaa ja johtaa brändejä.

Marian tausta on Nokian matkapuhelinmarkkinoinnista voimakkaan kasvun vuosilta, jolloin Nokian brändiarvo oli korkeimmillaan. Hän on toiminut neuvonantajana ja valmentajana yrityksille kasvuun ja moderneihin markkinointikeinoihin liittyen. Maria on valittu pariin otteeseen UK:n Women in FinTech listalle. Maria on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.

 


Ennakkotehtävä  

Kuvaile lyhyesti haasteesi brändin rakennuksessa tai johtamisessa.

Ennakkotehtävä toimitetaan sinulle ennen koulutusta Osallistumisinfon yhteydessä.


Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Ohjelma

11.30 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

12.00 Koulutus alkaa

Brändit muuttuneessa maailmassa 

  • Miten maailman arvokkaimmat brändit ovat onnistuneet kasvattamaan arvoa haasteellisena aikana
  • Mistä brändiarvo koostuu
  • Brändiarkkitehtuuri
  • Brand Mash-Up käsite
  • Inspiroivia esimerkkejä

13.30 Tauko

Agile brändin rakennus kasvun välineenä

  • Brändin rakennustyökalut
  • Brand Mash-Up Canvas

14.30 Tauko

Brand Mash-Up harjoitus 

  • Briifaus
  • Työt
  • Purku

16.00 Koulutus päättyy 


Koulutuspaikka: Etäkoulutus Zoomilla (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)
Ajankohta: 03.03.2021 klo 12.00-16.00

Osallistumismaksu: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali. Osa materiaalista on englanniksi, mutta koulutus pidetään suomeksi.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%)

Early bird: Ilmoittaudu 16.02.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Bonus: Kirja (Maria Sipilä): Brand Mash-Up: Collaborations, Partnerships & Branding Re-Invented (ovh 25 eur)


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.