
Brändi osana yrityksen strategiaa (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv 24 %
03.03.2021, Etäkoulutus
Itsensä kehittäminen , Kansainvälinen liiketoiminta , Markkinointi , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen
397 euroa /hlö + alv 24 %
03.03.2021, Etäkoulutus
Itsensä kehittäminen , Kansainvälinen liiketoiminta , Markkinointi , Sosiaalinen media , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen
Kasvata yrityksen tunnettuutta ja arvoa brändin avulla
Uusia digiajan näkemyksiä ja osaamista brändin merkittävyyteen, rakentamiseen ja toimenpiteisiin!
Brändin rakennuksen työkalut ovat hitaita ja vanhentuneita muuttuneessa maailman tilanteessa. Ne ovat myös usein yksipuolisia eivätkä ota huomioon asiakasnäkökulmaa, eivät kuuntele tarpeeksi eivätkä hyödynnä yhteistyömahdollisuuksia ja digitaalisia kanavia riittävästi.
Bränditoimenpiteet eivät useinkaan ole tarpeeksi vaikuttavia, merkityksellisiä tai koskettavia. Lisäksi brändin rakennus näyttäytyy usein operatiivisena yksittäisiin brändeihin liittyvinä toimenpiteinä eikä brändejä nähdä osana yritysten strategista suunnittelua.
Uudenlaisen brändin rakennuksen avulla päästään nopeampaan kasvuun, valloittamaan uusia alueita ja kasvattamaan yrityksen brändiarvoa.
Bonus: Kirja (Maria Sipilä): Brand Mash-Up: Collaborations, Partnerships & Branding Re-Invented
Kenelle
Liiketoimintajohto, yritysjohto, markkinointijohto, luovat johtajat
Hyödyt
Kouluttaja
Maria Sipilä on Sipilä Consulting Oy:n toimitusjohtaja. Hän on johtava yrityskasvun ajattelija Suomessa ja tietokirjailija. Hänen uusin kirjansa Brand Mash-Up käsittelee innovatiivista tapaa rakentaa ja johtaa brändejä.
Marian tausta on Nokian matkapuhelinmarkkinoinnista voimakkaan kasvun vuosilta, jolloin Nokian brändiarvo oli korkeimmillaan. Hän on toiminut neuvonantajana ja valmentajana yrityksille kasvuun ja moderneihin markkinointikeinoihin liittyen. Maria on valittu pariin otteeseen UK:n Women in FinTech listalle. Maria on koulutukseltaan kauppatieteiden maisteri.
Ennakkotehtävä
Kuvaile lyhyesti haasteesi brändin rakennuksessa tai johtamisessa.
Ennakkotehtävä toimitetaan sinulle ennen koulutusta Osallistumisinfon yhteydessä.
Vuorovaikutteinen etävalmennus!
Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
Ohjelma
11.30 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
12.00 Koulutus alkaa
Brändit muuttuneessa maailmassa
13.30 Tauko
Agile brändin rakennus kasvun välineenä
14.30 Tauko
Brand Mash-Up harjoitus
16.00 Koulutus päättyy
Ajankohta: 03.03.2021 klo 12.00-16.00
Osallistumismaksu: 397 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali. Osa materiaalista on englanniksi, mutta koulutus pidetään suomeksi.
Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%)
Early bird: Ilmoittaudu 16.02.2021 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa). WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.
Bonus: Kirja (Maria Sipilä): Brand Mash-Up: Collaborations, Partnerships & Branding Re-Invented (ovh 25 eur)
Peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Brändi osana yrityksen strategiaa (1/2 pv)
397 euroa /hlö + alv 24 %
03.03.2021, Etäkoulutus