Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)
650 euroa /hlö + alv 24 %
19.03.2019, Marketing Finland, Helsinki
650 euroa /hlö + alv 24 %
19.03.2019, Marketing Finland, Helsinki
Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändin arvon kehittämiseen sekä riskien hallintaan. Seminaarissa käsitellään omakohtaisten kokemusten kautta myös hankalia tilanteita sekä toimintamalleja, joilla on negatiivista vaikutusta brändin arvoon.
Kouluttajat:
Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto
Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj
Reija Laaksonen, Fazer
Kirsi Puntila, Altia Oyj
Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland
Jari Perälä, Abloy Oy
Mikko Koskinen, Kyrö Distillery
8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9.00 Avaus, Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto
9.30 Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj
10.15 Reija Laaksonen, Fazer
11.00 Voiko alkoholibrändi olla vastuullinen, Kirsi Puntila, Altia Oyj
Kirsi Puntila avaa kuluttajatrendejä Altian näkökulmasta ja kertoo miten he ovat vastanneet vastuullisuusteemoihin niin brändin kuin yrityksenkin näkökulmasta.
11.45 Lounas
12.30 Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa, Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland
Petteri Häkkänen kertoo immateriaalioikeuksien näkökulmasta, millaisia asioita jokaisen markkinointia johtavan täytyy tuntea sekä mitkä ovat yleisimmät brändijohtamisen karikot.
14.00 Kahvitauko
14.15 Berner Oy
15.00 Start-up brändin rakentaminen, Mikko Koskinen, Kyrö Distillery.
Mikko Koskinen kertoo käytännön esimerkein miten start-up brändin rakennus ja portfolion rakennus on tehty sekä millä tavalla Kyrö Distillery rikkoo alkoholialan luutuneita käytänteitä.
Mikko on yksi Kyrö Distilleryn perustajia ja suomen markkinointihenkisin insinööri 2017. Ennen alkoholiuraa hän kunnostautui startup-yrittäjänä ja osa-aikaisena stand-up koomikkona.
15.45 PäätösKoulutuspaikka:
Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki
Ajankohta:
tiistai 19.03.2019
Hinta:
650 euroa /hlö + alv 24 %.
Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
295 euroa /hlö + alv 24 %.
Ilmoittautumisen peruutusehdot:
Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.
Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)
650 euroa /hlö + alv 24 %
19.03.2019, Marketing Finland, Helsinki