Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Brändijohtamisen superpäivä (1 pv)

19.03.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 4 maaliskuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi

Tässä brändiseminaarissa pureudutaan brändin arvon kehittämiseen sekä riskien hallintaan. Seminaarissa käsitellään omakohtaisten kokemusten kautta myös hankalia tilanteita sekä toimintamalleja, joilla on negatiivista vaikutusta brändin arvoon.

Kouluttajat:
Riikka-Maria Lemminki
, Mainostajien Liitto
Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj
Reija Laaksonen, Fazer
Kirsi Puntila, Altia Oyj
Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland
Jari Perälä, Abloy Oy
Mikko Koskinen, Kyrö Distillery

8.45 Ilmoittautuminen ja aamukahvi

9.00 Avaus, Riikka-Maria Lemminki, Mainostajien Liitto

9.30 Rainer Lindqvist, Kotipizza Group Oyj

10.15 Reija Laaksonen, Fazer

11.00 Voiko alkoholibrändi olla vastuullinen, Kirsi Puntila, Altia Oyj
Kirsi Puntila avaa kuluttajatrendejä Altian näkökulmasta ja kertoo miten he ovat vastanneet vastuullisuusteemoihin niin brändin kuin yrityksenkin näkökulmasta.

11.45 Lounas

12.30 Immateriaalioikeudet vaalivat ja ylläpitävät brändin arvoa, Petteri Häkkänen, Eversheds Sutherland
Petteri Häkkänen kertoo immateriaalioikeuksien näkökulmasta, millaisia asioita jokaisen markkinointia johtavan täytyy tuntea sekä mitkä ovat yleisimmät brändijohtamisen karikot.

13.15 Jari Perälä, Abloy Oy

14.00 Kahvitauko

14.15 Berner Oy

15.00 Start-up brändin rakentaminen, Mikko Koskinen, Kyrö Distillery.

Mikko Koskinen kertoo käytännön esimerkein miten start-up brändin rakennus ja portfolion rakennus on tehty sekä millä tavalla Kyrö Distillery rikkoo alkoholialan luutuneita käytänteitä.

Mikko on yksi Kyrö Distilleryn perustajia ja suomen markkinointihenkisin insinööri 2017. Ennen alkoholiuraa hän kunnostautui startup-yrittäjänä ja osa-aikaisena stand-up koomikkona.

15.45 Päätös

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4.krs, Helsinki

tiistai 19.03.2019

Jäsenhinta Mainostajien Liiton jäsenille:
295 euroa /hlö + alv 24 %.

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.