Business Designer -valmennus (1 pv)
ConTe järjestää nyt koulutuksen:

Business Designer -valmennus (1 pv)

18.11.2019, Hakaniemen Tilajakamo, Helsinki Siltasaarenkatu 13, Helsinki 31 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Taloushallinto ja verotus

Päivitä osaamisesi tulevaisuuden tarpeisiin!
Taloushallinnon tehtävät ja rooli ovat muuttumassa. “Peruutuspeiliin” katsominen ei enää riitä, vaan kaikkien taloushallinnon ammattilaisten tulee katsoa tulevaisuuteen ja kyetä ennakoimaan sen mukanaan tuomia muutoksia. Heidän täytyy myös kyetä välittämään tämä näkemyksensä organisaation muille toimijoille. Tässä roolissa he ovat avainasemassa liiketoiminnan tukena.

Taloushallinnon tehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat päivittää osaamistaan tulevaisuuden vaatimusten mukaiseksi

Mitä saat:
– Kehität taitojasi liittyen tulevaisuuden taloushallinnon osaamiseen
– Saat käyttöösi uusia työkaluja.
– Kehität vuorovaikutus- ja esiintymistaitojasi
– Saat eväitä parantaa taloushallinnon yhteistyötä muiden funktioiden kanssa

Tähän pienryhmävalmennukseen mahtuu mukaan vain kuusi ensimmäistä, joten kannattaa ilmoittautua mahdollisimman pian!

Valmentajat:

Mia Janhunen (MBA) Bisnesluotsi Oy:sta toimii nykyään yrittäjänä ja toteuttaa omia mikroyrityksille suunnattuja valmennuksiaan. Mialla on kahdenkymmenen vuoden kokemus teollisuuden parista erilaisista talouden asiantuntija- ja johtotehtävistä. Kouluttajana Mia on saanut kiitosta analyyttisesta vuorovaikutustyylistään ja innovatiivisesta otteestaan liiketoiminnan kehittämiseen.

Mira Kivistö (KTM) ConTe Oy:sta on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa yrityksiä hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Miralla on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta. Palvelumuotoilua Mira on opiskellut Suomessa ja Italiassa. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään.

8:30 Ilmoittautuminen ja aamukahvi
9:00 Aloitus
– Lounas
– Iltapäiväkahvi
16:00 Valmennus päättyy

Minä Business Designerina
– Business Designer – strategisen talouden johtamisen tukipilari
– Business Designerin kompetenssit

Visiosta strategiaan
– liiketoiminnan kokonaisvaltainen ymmärrys ja kehittäminen (EFQM-viitekehys)
– talous strategian tukena (johdon laskentatoimen kattaus analyyseistä simulointeihin)

Kannattavan liiketoiminnan muotoilu
– palvelumuotoilun työkalut Business Designerille

Business Designerin digiajan valtit
– viestintä ja sosiaalinen media
– esiintymis- ja vuorovaikutustaidot; ajatus on myytävä

Yhteenveto ja askelmerkit jatkoon

Hakaniemen Tilajakamo, Siltasaarenkatu 13, 00530 Helsinki

maanantai 18.11.2019 klo 9.00-16.00

/ hlö + alv 24%
– sisältää valmennuksen, materiaalit, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä lounaan

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi perua kuluitta viimeistään 14 vrk ennen, sen jälkeen tilalle voi vaihtaa toisen henkilön.

Tähän pienryhmävalmennukseen mahtuu mukaan vain kuusi ensimmäistä, joten kannattaa ilmoittautua heti!