ChatGPT myyntityössä (2 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT myyntityössä (2 h)

17.11.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 13 syyskuun, 2023 Sampo Korppoo

Myynti , Tekoäly

Tehosta myyntiprosessia tekoälyllä!

ChatGPT on tekoälypohjainen chat-ohjelma, joka on suunniteltu auttamaan ihmisiä erilaisissa tarkoituksissa, kuten asiakaspalvelussa ja kysymysten vastaamisessa.

ChatGPT voi auttaa yrityksiä parantamaan myyntiä ja asiakaskokemusta tarjoamalla nopeaa ja henkilökohtaista palvelua, keräämällä tietoa asiakkaiden käyttäytymisestä ja auttamalla säästämään aikaa ja resursseja.

ChatGPT voi kerätä tietoa asiakkaiden kysymyksistä ja käyttäytymisestä, mikä auttaa yrityksiä ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja toiveita. Tämä tieto voi auttaa yrityksiä kehittämään parempia tuotteita ja palveluita, jotka vastaavat asiakkaiden tarpeisiin ja auttavat kasvattamaan myyntiä.

ChatGPT on skaalautuva ja pystyy palvelemaan useita asiakkaita samanaikaisesti. Tämä tarkoittaa, että yritykset voivat palvella suurempaa asiakaskuntaa ilman, että heidän tarvitsee palkata lisää henkilökuntaa.

ChatGPT – tekoälystä uusi työn supervoima!

Koulutus etänä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Kouluttajana: tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi.

08.50 Yhteyden avaus

09.00 ChatGPT myyntityössä

• tuotteiden tai palveluiden myynti
• asiakassuhteiden hallinta
• ChatGPT ja erilaisia toimintoja, mm. markkinointi, myynnin suunnittelu, asiakkaiden etsintä, myynnin edistäminen, kaupan neuvottelu, sopimusten tekeminen ja asiakassuhteiden ylläpito
• asiakastietojen analysointi, ennusta asiakkaiden käyttäytymistä sopivia tuotteita tai palveluita asiakkaille
• tekoälypohjaiset ratkaisut vuorovaikutuksissa ja myyntityössä
• tuotekuvaukset ja sisällöntuotanto
• muuta, mm strategiat, hinnoittelu
• esimerkkejä myyntiprosessin eri vaiheisiin

11.00 Tilaisuus päättyy

ETÄkoulutus

Aika:
17.11.2023

Jäsenetuhinta 250 eur + alv
Normaalihinta 350 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.