ChatGPT sovelluskehitystyössä (90 min)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT sovelluskehitystyössä (90 min)

12.06.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 10 toukokuun, 2023 Sampo Korppoo

Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia

Tässä etäkoulutuksessa käsitellään ChatGPT:tä koodaustyön apuna ja tehostajana. ChatGPT on OpenAI:n kehittämä tehokas AI-työkalu, joka voi helpottaa huomattavasti sovelluskehityötä. Se nostaa tuottavuuden uudelle tasolle, parantaa kirjoitettua koodia, löytää virheitä ja helpottaa uusien teknologioiden oppimista. Tässä koulutuksessa käydään läpi mm. kuinka ChatGPT auttaa sinua generoimaan täysin uutta koodia, parantamaan jo kirjoittaamasi koodia, generoimaan yksikkötestejä, dokumentoimaan.

Tulet mm. näkemään kuinka voidaan kehittää Full Stack -sovellus kirjoittamatta riviäkään itse koodia.

AI on tullut jäädäkseen sovelluskehitystyöhön ja tulevaisuuden sovelluskehittäjiltä odotetaan, että he osaavat sitä hyödyntää tuottavuuden parantamiseksi ja paremman koodin kirjoittamiseksi.

Saat ideoita, miten voit hyödyntää ChatGPT:tä sovelluskehitystyössäsi.

Kenelle
Kaikille, jotka ovat kiinnostuneita, kuinka ChatGPT voi helpottaa sovelluskehittäjän elämää.

Ohjelmaversio
Tämä koulutus soveltuu Excelin Microsoft 365 ja Excel 2019 -versioille.

Koulutuksen sisältö
– ChatGPT:n esittely ja sen mahdollisuudet sovelluskehitystyön helpottamiseksi
– ChatGPT uusien sovelluskehitystekniikoiden opiskelussa
– Suorituskyvyn parantaminen, koodin refaktorointi, kommentointi ja yksikkötestien generointi