ChatGPT:llä tehostettu hakukoneoptimointi ja Google mainonta (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT:llä tehostettu hakukoneoptimointi ja Google mainonta (1 pv)

21.11.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 6 lokakuun, 2023 Sampo Korppoo

Markkinointi , Markkinointi ja viestintä , Tekoäly

Haluatko oppia parhaiden käytäntöjen mukaisen hakukoneoptimointiprosessin, tekemään toimivia Google mainoksia (Google Ads) sekä hyödyntämään ChatGPT tekoälyä tehokkaasti edellä mainituissa teemoissa?

Koulutuksen jälkeen ymmärrät mistä parhaiden käytäntöjen mukainen hakukoneoptimointi rakentuu vuonna 2023 ja mitä ovat tärkeimmät siihen vaikuttavat tekijät. Opit tehostamaan markkinointiasi ChatGPT tekoälyn avulla.

Koulutuksen jälkeen osaat hallita Google Ads mainostyökaluja sekä rakentaa parhaiden käytäntöjen mukaisia mainoskampanjoita. Koulutuksessa
• opit ideoimaan mainostekstejä sekä säästämään aikaa ChatGPT:n avulla.
• opit mistä elementeistä parhaiden käytäntöjen mukainen hakukoneoptimointi rakentuu
• opit hyödyntämään ChatGPT tekoälyä osana hakukoneoptimointiprosessia
• opit hallitsemaan Google Ads mainostiliä ja tekemään toimivia mainoskampanjoita
• opit hyödyntämään ChatGPT tekoälyä osana Google mainonnan prosessia

Koulutus etänä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet, josta pääset osallistumaan.

Asiantuntija: Taneli Katila, Ideal Digi Oy. Katila on auttanut jo yli 100 yritystä ja organisaatiota hyödyntämään sosiaalista mediaa parhaiden käytäntöjen mukaisesti.Aiemmin Katila on työskennellyt Suomen johtavassa sosiaalisen median asiantuntijayrityksessä Dinglessä, jossa hän teki some-markkinointia suurille yrityksille. Lisäksi hän on työskennellyt sosiaalisen median seurannan ja mittaamisen parissa globaalissa Meltwater-yrityksessä.

Ohjelma
Koulutuspäivän ohjelma klo 9.00-15.00, tauko klo 12-12.45 sekä lyhyet kahvitauot.

8.50 Yhteyden avaus

Hakukoneoptimointi eli SEO käytännössä
• Hakukoneoptimointi ja sen hyödyt yrityksille
• Mistä hakukoneoptimointi koostuu?
• Case-esimerkit

Hakukoneoptimointi käytännössä
• Mistä toimiva hakukoneoptimointi rakentuu vuonna 2023?
• Sivuston optimaalinen rakenne
• Avainsanatutkimus ja työkalut siihen
• Hakukoneoptimoitu sisällöntuotanto
• Metakuvaukset
• Kuvien optimointi
• Sivuston ulkopuoliset tekijät
• Chat GPT tekoäly osana hakukoneoptimointia

Google Ads mainostili
• Mainostilin ominaisuuksien läpikäynti
• Asetukset ja käyttäjien hallinta

Mainoskampanjoiden rakennus Google Ads tilillä
• Erilaiset kampanjatyypit
• Mainonnan hinnoittelu
• Rakennetaan parhaiden käytäntöjen mukaisia mainoskampanjoita
• Chat GPT tekoälyn mahdollisuudet mainosten suunnittelussa

klo 15.00 koulutus päättyy

ETÄkoulutus

Aika:
21.11.2023

Jäsenetuhinta 590 eur + alv
Normaalihinta 786 eur + alv

Säästä nyt 100 € | Ilmoittaudu koodilla: SOME100 | Voimassa 31.10. asti.
Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.