ChatGPT:n käyttö työn tehostajana! (2 h)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

ChatGPT:n käyttö työn tehostajana! (2 h)

13.09.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 29 elokuun, 2023 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tekoälyn avulla voit tehdä työsi tehokkaammin ja tuottaa materiaaleja tai analysoida tietoja paremmin, kuin koskaan. ChatGPT mullistaa blogikirjoitukset, raportit, esitykset ja monia muita asioita, mutta sen käyttö vaatii osaavan käyttäjän.

Opi hyödyntämään tekoälyä tehokkaasti arjessa ja työssä ChatGPT:n käyttötyön tehostajana -kurssilla. Kurssi on helppo ja saavutettava sekä aloittelijoille että jo jonkin verran tietoa omaaville. Oppimisen jälkeen voit hyödyntää ChatGPT:n monipuolisia taitoja, kuten tietojen analysointia, kirjoittamista, kääntämistä ja paljon muuta. Nauti tehokkuuden ja tuottavuuden lisääntymisestä, kun opit käyttämään tekoälyä työssäsi.

Tavoite
Tämän kurssin tavoitteena on antaa osallistujille valmiudet hyödyntävät ChatGPT:tä suomen kielellä tehokkaasti ja tarkasti.

Kenelle
Tämä kurssi tarjoaa perustiedot ja käytännön harjoituksia ChatGPT:n käytöstä suomeksi sekä monilla muilla kielillä. Kurssin tavoitteena on antaa opiskelijoille valmiudet hyödyntää ChatGPT:tä arjessa ja työssä, esimerkiksi tietojen hakemisessa, raporttien luomisessa, Excelin käytössä, sisällön kääntämisessä, tiedon muotoilussa, blogien ja sosiaalisen median kirjoittamisessa sekä PowerPoint-esitysten tekemisessä.

Kouluttaja:
WebOpettaja Esa Riutta
Esa Riutta
Esa kouluttaa sosiaalisen median kurssit perusteista aina markkinointiin ja videon striimaamiseen saakka. Lisäksi hän taitaa myös Microsoft Officen valikoiman, kuvankäsittelyn ja mobiilin. Esa tunnetaan myös WebOpena.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Aivan killeri koulutus, kiitos! 428 osallistujaa, aivan kreisiä. Esa veti kylmän rauhallisesti.”
”Aivan mahtava ja yleissivistävä kurssi kaikille jotka on vähääkään kiinnostuneita aiheesta. Laitoin jo suosituksen oman organisaation yhteyshenkilölle että olisi ihan mainio juttu jos Esa pitäisi koko meidän organmisaatiolle tämän vastaavan tilaisuuden. Esa osasi vastata ChatGPT:hen liittyviin kysymyksiin erinomaisesti.”
”Ehkä paras kurssi missä olen ollut! Antoi oikeasti hyödyllistä tietoa työn tehostamiseen ja tuli ideoita siihen. Oli myös hyvä ratkaisu, että chattia valvoi toinen henkilö, sain hyvin vastauksia kysymyksiini. Aivan mahtavaa, koin todella saaneeni rahalleni vastinetta!”
”Erinomainen kouluttaja, mukava kuunnellla. Kattava esittely aiheesta.”
”Huikea ja ammattitaitoinen kouluttaja! Todella mielenkiintoinen ja paljon hyviä esimerkkejä sisältänyt koulutus.”
”Huippu vetäjä ja hyvä sisältö, oma hitaus vaan teki sen että ei meinannut pysyä kärryillä, eikä päässyt enää palaamaan taaksepäin mitä näytöllä luki tms., ne chat komennot meni niin vauhdilla että ei ehtinyt kaikkia sisäistää.”
”Hyvä opettaja, ihanaa että on kunnolla asiantuntemusta, ei vain miten tämä toimii, vaan myös miten tätä kannattaa käyttää.”

Ohjelmaversio
Tämä kurssi käyttää uusinta ChatGPT-versiota

Koulutuksen sisältö

ChatGPT:n perusteet