CMO2 Digimarkkinoinnin kasvuohjelma (6 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

CMO2 Digimarkkinoinnin kasvuohjelma (6 pv)

13.06.-12.12.2019, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 28 toukokuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi , Pitkät kurssit , Toiminnan kehittäminen

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.

CMO2 antaa sinulle työkalut johtaa digitaalista markkinointia tehokkaammin sekä tehdä parempia digitaalisen markkinoinnin hankintoja. Kasvuohjelmassa pureudutaan viiden puolen päivän mittaisen seminaarin kautta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin. Seminaarien yhteydessä voit myös sopia erillisiä tapaamisia asiantuntijoiden kanssa ja sparrailla omia digitaalisen markkinoinnin toimintamalleja ja mahdollisuuksiasi. CMO2 digitaalisen markkinoinnin kasvuohjelman aloittaa Marketing and sales transformation -seminaari, jossa katse suunnataan digimarkkinoinnin tulevaisuuteen ja tarkastellaan sen hetkisiä kuumia teemoja.

Puhujat vahvistetaan kevään 2019 aikana.

13.06. Marketing and sales transformation

Global marketing trends today and in the future. The agenda will be released in May.

15.08. Workshop: Data driven marketing

Digital and data driven marketing opportunities. Digital Maturity Benchmark results and what they mean for own organization.

12.09. Measuring marketing in modern world: Most important KPIs in Digital marketing

Aligned measurement throughout the business, attribution, marketing measurement.

17.10. Customer Centric Marketing

Age of assistance, strategy for mobile, full (lifetime) view of customers

14.11. Modern ways to do marketing

Virtual teams, audience, working with agencies and other partners

12.12.. Technology and platforms

Cloud services, machine learning, the role of technology in data driven marketing, programmatic marketing.

Mainostajien Liitto, Yrjönkatu 16, 4. krs, Helsinki

13.06.-12.12.2019 klo 8.45 – 12.30