CMO2 Spring 2020 (6 pv)
Marketing Finland järjestää nyt koulutuksen:

CMO2 Spring 2020 (6 pv)

13.01.-11.06.2020, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 18 marraskuun, 2019 Sampo Korppoo

Markkinointi

Kasvata digimarkkinoinnin osaamisesi uudelle tasolle!

Todella suosittu, kolmatta kertaa järjestettävä puolen vuoden koulutuskokonaisuus markkinointijohdolle alkaa taas tammikuussa 2020.

Syksyllä 2018 lähdimme yhdessä Googlen kanssa suunnittelemaan sellaista digimarkkinoinnin koulutusta markkinointijohdolle, joka tarjoaisi kokonaisvaltaisen katsauksen digimarkkinoinnin mahdollisuuksiin. Täytimme toiveidemme tynnyrin digityöryhmämme avustuksella, Googlen sekä jäsenyritystemme markkinointijohtajien avustuksella. Lopputuloksena syntyi CMO2 digimarkkinoinnin kasvuohjelma, joka tarjoaa ainutlaatuisen katsauksen parhaiden kotimaisten ja ulkomaisten asiantuntijoiden johdolla digimarkkinointiin.

CMO2 antaa sinulle työkalut johtaa digitaalista markkinointia tehokkaammin sekä tehdä parempia digitaalisen markkinoinnin hankintoja. Kasvuohjelmassa pureudutaan viiden puolen päivän mittaisen seminaarin kautta digimarkkinoinnin eri osa-alueisiin. Seminaarien yhteydessä voit myös sopia erillisiä tapaamisia asiantuntijoiden kanssa ja sparrailla omia digitaalisen markkinoinnin toimintamalleja ja mahdollisuuksiasi. CMO2 digitaalisen markkinoinnin kasvuohjelman aloittaa Marketing and sales transformation -seminaari, jossa katse suunnataan digimarkkinoinnin tulevaisuuteen ja tarkastellaan sen hetkisiä kuumia teemoja.

Marketing Finland tukee jäsenyritysten edustajien osallistumista koulutukseen ja tarjoaa jäsenilleen erittäin edullisen osallistumishinnan. Suurin osa CMO2 kiihdyttämön esityksistä on englannin kielellä.

Koulutuspäivät:

16.01.2020 Workshop: Data-driven marketing
Digital and data-driven marketing opportunities. Digital Maturity Benchmark results and what they mean for own organization.

6.02.2020 Measuring marketing in the modern world: Most important KPIs in Digital marketing
Aligned measurement throughout the business, attribution, marketing measurement.

19.03.2020 Customer-centric Marketing
Age of assistance, strategy for mobile, full (lifetime) view of customers

16.04.2020 Modern ways to do marketing
Virtual teams, audience, working with agencies and other partners
– Google – Jonna Toikka
– Mightyhive – Marcus Sundvall

14.05.2020 Technology and platforms
Cloud services, machine learning, the role of technology in data-driven marketing, programmatic marketing.

11.06.2020 Marketing and sales transformation
Global marketing trends today and in the future.

Marketing Finland, Yrjönkatu 16, Helsinki

03.01.-11.06.2020 klo 09.00-12.00

4 500 euroa

Myöhemmin kuin 14 päivää ennen koulutuksen alkua tulleista peruutuksista veloitamme 50 % kokonaishinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.