Co-Creation – yhteiskehittäminen liiketoiminnan kehittämisessä (90 min)
Uusi webinaarikoulutus!
Ratekoulutus-WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Co-Creation – yhteiskehittäminen liiketoiminnan kehittämisessä (90 min)

23.03.2023, Webinaari , Webinaari 15 maaliskuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaskokemus , Johtaminen , Kehittäminen , Liiketoiminnan kehittäminen , Palvelumuotoilu

(4.7)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• – ”Paljon ideoita herättävä ja mahdollisuuksia avaava koulutus. Aivan mahtava kouluttaja!!! Suosittelisin tätä koulutusta muillekin, koska tästä saa näkemystä ja ideoita omaan työhön ja sen kehittämiseen.”

• – ”Outilla on empaattinen ja hauska tyyli opettaa”

• – ”Kiitos todella selkeästä ja antoisasta koulutuspäivästä”

• – ”Innostuin todella aiheesta koulutuksen jälkeen, kiitos!”

Paranna kilpailukykyä, motivoi ja sitouta henkilöstöä!

Pohditko sinä, miten kuulisit asiakkaista enemmän kuin pelkän asiakaspalautteen?
    Kuinka voit hyödyntää asiakasymmärrystä oman liiketoiminnan kehittämisessä?
    Miten osallistat henkilöstä kehittämiseen oikealla tavalla ja missä kohtaa se olisi hyvä tehdä?
    Tai mitä hyötyä osallistamisesta ja yhteiskehittämisestä oikeasti on?

Tästä webinaarista saat ajatuksia yhteiskehittämisen toteuttamiseen liiketoiminnan kehittämisessä.

Mitä yhteiskehittäminen on?
    – Se on paljon muutakin kuin organisaation yhteisiä tilaisuuksia henkilöstön kanssa tai asiakaspalautekyselyitä.
    – Se on aidosti yhdessä tekemistä, tarpeiden, tavoitteiden ja esteiden ymmärtämistä. Ja sen pohjalta yhdessä ratkaisujen kehittämistä.
    – Kilpailukyvyn säilyttämiseksi ei riitä, että asiantuntijat sisäisesti kehittävät tuotteita ja palveluja, vaan heidän tulee osata osallistaa kehittämisprosessiin monia toimijoita, organisaation sisältä ja ulkoa.

Co-Creation -webinaarissa perehdymme aitoon osallistamiseen ja yhdessä kehittämiseen sekä siihen, minkälaista liiketoiminnallista hyötyä siitä voi saada.

Co-Creation -webinaari sopii erinomaisesti asiantuntijoille ja johdolle – kaikille, jotka ovat mukana eri rooleissa organisaatioiden kehittämistoiminnassa. Tämän webinaarin sisältö on ajankohtaista kaikille, joiden osaamisalueita ovat esim. palvelumuotoilu.

Hyöty osallistujalle
    – Opit, kuinka tehokas ja omaan organisaatioon sopiva yhteiskehittämisen prosessi auttaa parantamaan kilpailukykyä. Lisäksi yhteiskehittäminen motivoi henkilöstöä parempiin tuloksiin sekä sitouttaa ihmisiä.
    – Saat näkemyksiä yhteiskehittämisen toteuttamiseen ja liiketoiminnallisten hyötyjen toteuttamiseen.

Kouluttaja

Outi Kinnunen, kouluttaja, palvelumuotoilun ja fasilitoinnin asiantuntija, Co-creation -kouluttaja

Outi Kinnunen on palvelumuotoilun, yhteiskehittämisen ja fasilitoinnin asiantuntija sekä pitkän linjan valmentaja ja kouluttaja. Hän on toiminut strategisen asiakaskeskeisyyden ja organisaatiomuotoilun asiantuntijana, sekä palvelumuotoilun opettajana eri korkeakouluissa. Tällä hetkellä Outi toimii Design Directorina muotoilutoimisto Vision Factoryssa.

Outin intohimo on muotoiluajattelu toimintamallina – se miten organisaatiot voivat oppia asiakaslähtöistä ja ketterää tapaa toimia ja miten se saadaan osaksi työn arkea. Outilla on vahvaa erityisosaamista työpajasuunnittelusta, design sprinteistä sekä muotoilupeleistä.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – ”Outilla on empaattinen ja hauska tyyli opettaa”
    – ”Kiitos todella selkeästä ja antoisasta koulutuspäivästä”
    – ”Innostuin todella aiheesta koulutuksen jälkeen, kiitos!”

9.45 Tervetuloa linjoille

10.00 Webinaari alkaa

Yhteiskehittäminen
    – Mitä yhteiskehittäminen oikeasti tarkoittaa ja miten se määritellään
    – Yhteiskehittämisen periaatteet
    – Millaisissa tilanteissa ja millä tavalla yhteiskehittämistä kannattaa käyttää
    – Yhteiskehittämisen haasteet ja ratkaisuehdotukset

Toimintamalleja organisaatioista
    – Käytännön toimintamalleista esimerkkejä
    – Miten johtajana tai kehittäjänä voit lähteä luomaan organisaatiostasi osallistavampaa

Miten tästä eteenpäin
    Q&A sessio – Outi vastaa kysymyksiin

11.30 webinaari päättyy

Webinaari

torstai 23.3.2023 klo 10.00-11.30

/hlö (+ alv 24 %)
    – sisältää livewebinaarin ja tallenteen sekä koulutusmateriaalin. Webinaarin tallenne on osallistujien katsottavissa koulutuksen jälkeen 6 kk ajan. Saat linkin sähköpostiisi livetilaisuuden jälkeen.

Ryhmäetuhinta:
    /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kaksi osallistujaa,
    177 euroa /hlö (+ alv 24 %), kun samasta organisaatiosta on kolme tai useampia osallistujia.

Jos osallistuminen peruutetaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.