Eventium järjestää nyt koulutuksen:

TÄYNNÄ! Controllerin Excel-raportointi (1 pv)

Palautteita Excel-koulutuksista:

”Pystyn näillä työkaluilla hoitamaan yrityksemme taloushallinnon ja johdonraportoinnin!”

”Näillä opeilla loppuvuoden raportit ovatkin jo tehty.”

”Iso kiitos käytännönläheisestä koulutuksesta! Saimme paljon ideoita meidän omaan raportointiin!”


Miksi

Osaaminen ajantasalle! Päätöksenteko vaatii tietoa, jonka pitää olla oikeassa muodossa, luotettavaa ja selkeästi esitetty. Raportointijärjestelmien tuottamien raporttien lisäksi controllerit haluavat tehdä omaa analysointia.

Yhdelle työkalulla, Excelillä, voit yhdistää dataa eri järjestelmistä, tehdä yhteenvedot ja visualisoinnin. Ketterät ja modernit Excelin raportointiominaisuudet auttavat tuottamaan luotettavia ja informatiivisia raportteja, mittareita ja dashboardeja. Koulutus tarjoaa eväät raportoinnin tuottamiseen liiketoiminnan tueksi ja kehittämiseksi.


Kenelle

Koulutus sopii kaikille, jotka käyttävät aktiivisesti Exceliä työssään ja ovat kiinnostuneita raportoinnin mahdollisuuksista ja kehittämisestä – erityisesti controllereille, talousjohtajille, talouspäälliköille, kirjanpitäjille, taloushallinnon ammattilaisille ja raportoinnista vastaaville.

Koulutus sopii Excel 2007, 2010, 2013 ja 2016 –versioiden käyttäjille. Osallistujilta toivotaan vähintään Excelin perusosaamista.

Koulutukseen sisältyy Laatua Raportointiin Excelillä-kirja (Docendo).


Arja Kuukkanen, Powen Oy, Microsoft Office Excel-kouluttajaKouluttaja

Koulutuksen asiantuntijana toimii Arja Kuukkanen Powen Oy:sta. Arjalla on yli 20 vuoden kokemus Microsoft Excel -ohjelman kouluttamisesta, konsultoinnista ja sovelluskehityksestä. Arja on menestyksekkäästi toteuttanut tiedonkeruu- ja raportointiratkaisuja organisaatioille.


Sisältö

TALOUSHALLINNON AINEISTON TUONTI JA HALLINTA

  • Taloushallinnon järjestelmästä haettu aineisto
  • Työkalut tuodun datan muokkaamiseen

RAPORTOINTI JA YHTEENVEDOT PIVOTILLA

  • Pivot-raportin luominen ja muokkaaminen
  • Pivot-raportin laskutoimitukset
  • Osittaja ja kaavio
  • Pivot-raportin päivittäminen

TALOUSHALLINNON AINEISTOJEN YHDISTÄMINEN

  • Eri aineistojen yhdistäminen, esimerkiksi tilikartta, organisaatiokartta, tapahtumat
  • Tietomallin käyttö, PowerPivotin esittely

VISUAALISUUS

  • Lukujen havainnollistaminen: liikennemerkit, värisymbolit, kaaviot
  • Esittäminen ja PowerPoint, SmartArt-grafiikka

TALOUSRAPORTOINNIN KOOSTAMINEN

  • Tekstin, kaavioiden, taulukoiden ja kuvien yhdistäminen

MAKROILLA AUTOMATISOINTIA

  • Makrojen hyödyntäminen rutiinien automatisoinnissa
  • Makrojen tallentaminen ja suorittaminen
  • 5 valmista makroa raportointiin, esim. tyhjien rivien poisto aineistosta

Aikataulu

8.30 Ilmoittautuminen, aamukahvi ja materiaalien jako

9.00 Koulutus alkaa

11.30 Lounas

14.00 Kahvi

16.00 Koulutus päättyy


Koulutuspaikka: Business Meeting Park Campus, Yrjönkatu 29 C, Helsinki

Ajankohta: 16.11.2017 Huom! Tämä koulutus on täynnä!

Osallistumismaksu: 597 euroa (+ alv 24 %). Sisältää materiaalin sekä tarjoilun.

Alennukset: Kaksi tai useampi samasta organisaatiosta 497 euroa/hlö


Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.

 

Koulutus jo pidetty. Ilmoittautuminen sulkeutunut.