Controllerin syventävä valmennuspäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Controllerin syventävä valmennuspäivä (1 pv)

29.09.2022, Kauppakamarin koulutustilat, Helsinki Kalevankatu 12, 2. krs., Helsinki 30 toukokuun, 2022 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Controllerin tärkeä tehtävä on auttaa päätöksentekijöitä ymmärtämään ja hyödyntämään talousinformaatiota päätöksenteossaan. Yrityksen ja organisaation eri tasoilla päätöksentekijöillä saattaa olla kovin erilaisia tarpeita. Jotta controller voi kunnolla olla auttamassa, hänen täytyy itse hallita yrityksen talouden eri osa-alueita riittävän syvällisesti ja laajasti.

Laajenna ja syvennä osaamistasi, niin onnistut erilaisissa controllerin ja päätöksentekijän välisissä keskusteluissa entistä paremmin.

Usein operatiivisten päätöksentekijöiden keskeinen tavoite on varmistaa toiminnan kannattavuus, mutta controllerin tehtävänä on varmistaa mm., että myös kassavirta ja maksuvalmius säilyvät positiivisina. Lisäksi controllerin olisi hyvä ymmärtää yrityksen toimintaa pidemmälläkin tähtäimellä ja osata arvioida toimintaa strategisen suunnittelun näkökulmasta..

Kouluttaja:
Timo Toivanen
on yritysvalmentaja ja talouden oivalluttaja sekä TT Valmennus Oy:n toimitusjohtaja.

Timon vahvuusalueita yritystalouden maailmasta ovat mm.:
– kannattavuus
– hinnoittelu
– talouden suunnittelu ja budjetointi
– investointilaskenta
– yrityksen arvonmääritys
– talouden tunnusluvut
– talouden johtaminen

8.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Controllerin syventävä valmennuspäivä
– Mitä erilaiset päätöksentekijät odottavat controllerilta?
– Kannattavuuden ohjaaminen ja varmistaminen monipuolisilla menetelmillä
– Talousinformaation tulkinta ja analysointi eri toimialoilla
– Kassavirtanäkökulma ja maksuvalmiuden varmistaminen
– Strateginen suunnittelu controllerin roolissa

15.30 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut:
Kahvit klo 8.45, 10.15 ja 14.00. Lounas klo 12.00–12.30

Kauppakamarin koulutustilat, KALEVANKATU 12, 2. KRS, 00100 HELSINKI

29.9.2022, klo 8.45 – 15.30

Jäsenetuhinta:

lmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Pidätämme oikeuden mahdollisiin hinnan- ja ohjelmanmuutoksiin.