Controllerin työn perusteet (1 pv)
Taloushallintoliitto järjestää nyt koulutuksen:

Controllerin työn perusteet (1 pv)

04.05.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 13 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Taloushallinto ja verotus

Miksi?
Kirjanpitäjän rooli muuttuu asiakasyrityksen / oman organisaation tukemiseen painottuvaksi. Yritys tarvitsee talousjohtajan, talouspäällikön tai controllerin työpanosta.

Koulutuksen tavoitteena on oppia, miten voit auttaa asiakastasi tai omaa organisaatiotasi controllerina, talouden osaajana ja palveluntarjoajana sekä asiakkaan talouden sparraajana. Tämä vaatii sinulta uudenlaista osaamista ja näkökulmaa.

Miten?
Tutustumme controllerin työhön ja siihen liittyviin eri osa- ja osaamisalueisiin. Opimme uutta lähestymistapaa yrityksen talouden ohjaamisessa laajemmin kuin pelkän kirjanpidon- ja tilinpäätösinformaation avulla. Saat käyttöösi konkreettisia työkaluja asiakkaasi auttamiseen liiketoiminnan kehittämisessä, ohjaamisessa ja seurannassa.

Kouluttaja on kokenut yritysvalmentaja, joka on kouluttanut yli 1000 valmennustapahtumaa niin räätälöidyissä yritysvalmennuksissa kuin lukuisten suomalaisten koulutusorganisaatioiden valmennuksissa.

Koulutus sopii erinomaisesti:
– KLT-asiantuntijoille
– Taloushallinnon ammattilaisille.

Kurssi sopii KLT-ylläpitokoulutukseksi (1 pv).

Vaativuustaso: ++ Ammattilaistaso

Koulutustapa: Livelähetys

Kouluttaja:
Timo Toivanen
, oivalluttaja, yritysvalmentaja, TT Valmennus Oy
Timo Toivanen on TT Valmennus Oy:n perustaja ja omistajayrittäjä. Timo on yritystalouden moniottelija, jonka intohimona on synnyttää kuulijoilleen talouden oivalluksia. Timo on kokenut yritysvalmentaja, joka on kouluttanut yli 1000 valmennustapahtumaa niin räätälöidyissä yritysvalmennuksissa kuin lukuisten suomalaisten koulutusorganisaatioiden valmennuksissa.

Timon teesit talouden valmentajana ovat osaa asiasi, vuorovaikutus puree, intouta, rautalangoita ja oivalluta. Timo jakaa talouden ilosanomaa ymmärrettävästi ja kuulijat huomioiden, eikä puhu ”talousjohtajaa”, jos kuulijat eivät ole talousjohtajia. Timo on positiivinen, energinen ja innostava esiintyjä, joka tempaa kuulijansa mukaan tarinaan.

– mitä controller tekee ja mitä osaamista työ vaatii?
– miten puhun samaa kieltä asiakkaan tai muun ei-talousihmisen kanssa?
– talousinformaation tuottaminen
– talousinformaation analysointi ja tulkinta
– liiketoiminnan ohjaaminen uuden informaation avulla
– laadukkaan controllerin työn hyödyt yritykselle ja asiakkaalle.

Koulutus totetutaan live-lähetyksenä. Voit osallistua koulutukseen missä vain sinulla on nettiyhteys ja tietokone tai kännykkä. Koulutus lähetetään GoToWebinar -ohjelman kautta. Voit myös ladata aplikaation ja katsoa tämän kätevästi kännykällä.

Ohjeet etäosallistumiseen saat ilmoittautumisen jälkeen.

maanantai 04.05.2020

– sisältää lounaat, aamu- ja iltapäiväkahvit sekä luentoaineiston.

Jäsenhinta Taloushallintoliiton jäsenille:
435 euroa /hlö + alv 24 %.

KLT- ja PHT-hinta:

Lyhytkestoiset koulutustilaisuudet (enintään 3 päivää):
– Jos osallistuminen yksipäiväiselle kurssille perutaan viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen, veloitamme peruutuskuluina 110 euroa + alv 24 %.
– Useampipäiväisistä kursseista veloitamme peruutuskuluina 190 euroa + alv 24 %.
– Mikäli peruutusta ei ilmoiteta lainkaan ennen kurssipäivää, veloitamme koko osallistumismaksun.
– Kurssin osallistujaa voi vaihtaa viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen.

Viimeinen ilmoittautumispäivä: 20.04.2020