Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä (1 pv)

14.05.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 26 maaliskuun, 2024 Sampo Korppoo

Asiakaskokemus

Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle!

Koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.

Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Kari Korkiakosken Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.

Hyödyt:
Päivän jälkeen tiedät, miten Customer Success -työssä voi

– parantaa asiakaskokemusta
– kehittää oman työn organisointia
– hyödyntää tiedolla johtamista
– vahvistaa asiakaskohtaamisia.

Koulutus sopii Customer Success Managereille, asiakkuuspäälliköille/-johtajille tai muille vastaavissa tehtävissä työskenteleville. Koulutus sopii hyvin myös niille, jotka ovat aloittaneet tehtävässään vasta vähän aikaa sitten tai ovat vasta aloittamassa CSM-roolissa.

Kouluttajat:
Kari Korkiakoski
, Toimitusjohtaja, Futurelab Experience Oy
Kari Korkiakoski on Suomen johtava asiakaskokemuksen strategisen kehittämisen asiantuntija, luennoitsija ja tietokirjailija. Hänen asiakaskokemuksen osaamisensa perustuu yli 20 vuoden kokemukseen muun muassa markkinoinnin, viestinnän ja digitalisaation johtotehtävistä. Korkiakoski on perustanut Futurelab Experience Oy:n ja toimii tällä hetkellä yhtiön toimitusjohtajana. Hänen luotsaamansa yritys auttaa erikokoisia yrityksiä ja yhteisöjä menestymään niin kotimaassa kuin maailmalla tarjoamalla muun muassa strategista konsultointia parhaan asiakaskokemuksen suunnan löytämiseen ja muutoksen aikaansaamiseksi.

Janne Vainikainen, Chief Operating Officer, ZEF Oy

Taina Parviainen, Tuottaja, Helsingin Kamari Oy
FM, KTK Taina Parviainen työskentelee Kauppakamarilla KauppakamariTieto-palvelun päätoimittajana ja johtamisen, myynnin, markkinoinnin ja viestinnän kirjojen tuottajana.

Parviainen kouluttaa muun muassa asiakas- ja työyhteisöviestinnän aiheista sekä hyvästä vuorovaikutuksesta. Hänen asiakasviestinnän koulutuksissaan keskitytään muun muassa hankaliin viesteihin vastaamiseen, erilaisten reklamaatiotyylien tunnistamiseen ja organisaation viestinnän yhdenmukaistamiseen.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
”Kokonaisuus oli sisällöltään hyvä, jokaisella puhujalla oli sopivan erilainen sisältö. Kaikki toimi etänä hyvin, ja sopivasti taukoja.”

8.50 Yhteyden avaus

9.00 Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?

– Asiakaskokemus on toimivuutta, helppoutta ja tunnetta
– Onko asiakaskokemus liiketoimintaa vai höttöä?
– Asiakaskokemuksen mittaamisesta ja palautteen hyödyntämisestä
– Erottuvan asiakaskokemuksen rakentaminen.

10.00 Tauko

10.15 Customer Success -työn organisointi

– Customer Success prosessina
– Asiakkuuden hoidon mallit CS-ajattelussa
– CS-työn roolit
– Automaatiot CS-työssä

11.15 Lounastauko

12.00 Tiedolla johtaminen CS-työssä

– Customer Success -datamalli
– Asiakassalkun analyysi CS-työssä
– CS-työn mittarit lyhyesti
– Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa

13.00 Tauko

13.15 Kuinka vahvistaa asiakaskohtaamisia CS-työssä

– Millaiseen vuorovaikutukseen asiakaskohtaamisissa ja myynnissä kannattaa panostaa uuden tutkimuksen valossa?
– Miten B2B-myynti on muuttumassa?
– Mitä on hyvä tietää kuluttajapsykologiasta, kun haluaa vaikuttaa ostajiin digimarkkinoinnin keinoin?
– Miten luot joustavan vuorovaikutussuhteen ja tunnelman asiakaskohtaamisissa?

15.00 Koulutus päättyy

Etäkoulutus

14.5.2024, klo 9.00-15.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.