fbpx
Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä (1 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä (1 pv)

EUR

02.11.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 23 lokakuun, 2023 Sampo Korppoo

Asiakaskokemus , Myynti

Toimitko Customer Success Managerina tai asiakkuuspäällikön tehtävässä? Haluatko saada uusia ideoita Customer Success -työhön ja nostaa asiakaskokemuksen uudelle tasolle? Siinä tapauksessa tämä koulutus sopii juuri sinulle!

Customer Success Manager (CSM) -koulutuspäivä tarjoaa hyviä vinkkejä, miten kehität omaa työtäsi, saat yhä tyytyväisempiä asiakkaita ja samalla parannat asiakaspysyvyyttä.

Päivän jälkeen tiedät, miten Customer Success -työssä voi
• parantaa asiakaskokemusta
• kehittää oman työn organisointia
• hyödyntää tiedolla johtamista
• vahvistaa asiakaskohtaamisia.

Koulutus sopii Customer Success Managereille, asiakkuuspäälliköille/-johtajille tai muille vastaavissa tehtävissä työskenteleville. Koulutus sopii hyvin myös niille, jotka ovat aloittaneet tehtävässään vasta vähän aikaa sitten tai ovat vasta aloittamassa CSM-roolissa.

Koulutuspäivän hintaan sisältyy myös Huomisen asiakas -e-kirja ja maksuton tutustumisjakso Zeffin CSM-työkaluun.

Asiantuntijat:
Toimitusjohtaja, Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy
FM, KTK, KauppakamariTiedon päätoimittaja, Taina Parviainen, Helsingin Kamari Oy
Principal Consultant, Janne Vainikainen, ZEF Oy

Ohjelma

8.30 Aamupalatarjoilu lähiosallistujille (8.50 Yhteyden avaus etäosallistujille)

9.00 Miksi asiakaskokemus on niin tärkeää ja miten sitä voisi parantaa?
• Asiakaskokemus on toimivuutta, helppoutta ja tunnetta
• Onko asiakaskokemus liiketoimintaa vai höttöä?
• Asiakaskokemuksen mittaamisesta ja palautteen hyödyntämisestä
• Erottuvan asiakaskokemuksen rakentaminen.
toimitusjohtaja Kari Korkiakoski, Futurelab Experience Oy

10.00 Tauko

10.15 Customer Success -työn organisointi
• CS-työn roolit
• CSM osana tiimin roolitusta
• CS-tiimin suhde muihin tiimeihin
• Automaatiot CS-työssä
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy

11.15 Lounas

12.00 Tiedolla johtaminen CS-työssä
• CS-työn mittarit käytännönläheisesti
• Asiakassalkun analyysi CS-työssä
• Pitkittäinen ja poikittainen mittaaminen
• Ennakoi ja estä asiakaspoistumaa
Principal Consultant Janne Vainikainen, ZEF Oy

13.00 Tauko

13.15 Kuinka vahvistaa asiakaskohtaamisia CS-työssä
• Millaiseen vuorovaikutukseen asiakaskohtaamisissa ja myynnissä kannattaa panostaa uuden tutkimuksen valossa?
• Miten B2B-myynti on muuttumassa?
• Mitä on hyvä tietää kuluttajapsykologiasta, kun haluaa vaikuttaa ostajiin digimarkkinoinnin keinoin?
• Miten luot joustavan vuorovaikutussuhteen ja tunnelman asiakaskohtaamisissa?
viestinnän kouluttaja Taina Parviainen, Helsingin seudun kauppakamari

15.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka:
Etäkoulutus

Aika:
2.11.2023

Hinta:
Jäsenetuhinta 595 eur + alv
Normaalihinta 793 eur + alv

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.


Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.

Kouluttajan muut kurssit

Samankaltaisia kursseja