CxO Vaikutusvoima™ -valmentajakurssi (1 pv)
CxO Professional järjestää nyt koulutuksen:

CxO Vaikutusvoima™ -valmentajakurssi (1 pv)

16.04.2020, Vantaa Technopolis, Vantaa Teknobulevardi 3, Vantaa 10 helmikuun, 2020 Sampo Korppoo

Vuorovaikutus

Takuulla vaikuttava metodi ja työkalut, joilla lisäät kykyäsi tuottaa asiakashyötyä ja asiakkaidesi sitoutumista

– Sinä saat käyttöösi konkreettisen, toimivan ja tunnustetun CxO Vaikutusvoima™ -profilointityökalun ja tietopankin. Niiden avulla vaikuttavuutesi valmentajana kasvaa ja samalla monipuolistat ja syvennät asiakkuussuhdettanne. Koska kaikki hyötyvät vaikuttavuutensa kehittämisestä, klousaat kenties aivan uusia kauppoja.
– Asiakkaasi saavuttaa tavoitteensa vahvistuvan vaikutusvoimansa avulla. Profilointi auttaa häntä valitsemaan oikeat kehityskohteet. Asiakkaasi onnistuu sinun avullasi.

Kouluttaja:
Päivi Vuorimaa

Kurssin sisältö:
– Kaksi lähiopetuspäivää CxO:n tiloissa Vantaan Technopoliksessa.
– Sisältää valmennuksen, materiaalit, lounaan ja kahvit.
– Viisi CxO Vaikutusvoima™ 360 -profiilia. Lisäksi kolme käytetään kurssin aikana (etu 8 * 235 euroa = 1 880 euroa (asiakasohjehinnasta)).
– Vuoden käyttölisenssin CxO Vaikutusvoima™ -profiilijärjestelmään ja verkkokurssiaineistoihin. Tämä sisältää myös henkilökohtaisen tuen profiilien tulkitsemiseen ja hyödyntämiseen.
Toni Hinkan Vaikutusvoima -eKirja.

Vantaan Technopolis, Teknobulevardi 3-5, Vantaa

torstai 16.04.2020

2 230 euroa

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.