DA-100 Analyzing Data with Microsoft Power BI (4 pv)
Corellia Helsinki järjestää nyt koulutuksen:

DA-100 Analyzing Data with Microsoft Power BI (4 pv)

14.-17.02.2022, Corellia Helsinki, Helsinki Vuorikatu 20 A, Helsinki 4 helmikuun, 2022 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia

Tällä 4-päiväisellä virallisella Microsoftin MOC-kurssilla opiskellaan monipuolisesti Power BI -raportoinnin eli datan käsittelyn, mallinnuksen, visualisointien ja analysoinnin hyviä käytäntöjä. Koulutuksessa tutustutaan myös erilaisiin sisällön jakelu- sekä suojauskäytäntöihin Power BI -pilvipalvelussa sekä luodaan katsaus sivutettujen raporttien laatimiseen.

Kurssi valmentaa DA-100 Analyzing Data with Power BI -testiin, jonka suorittamalla saa arvostetun Microsoft Data Analyst Associate -sertifikaatin.

Kurssimateriaalina käytetään Microsoftin englanninkielistä materiaalia, mutta koulutus pidetään suomeksi.

BI-asiantuntijat, raportoinnin ammattilaiset sekä dataorientoituneet liiketoimintahenkilöt, jotka sekä toteuttavat raportteja ja analytiikkaa erilaisista tietolähteistä Power BI:llä että tarvitsevat laajempaa ymmärrystä Power BI -tuotteen mahdollisuuksista.

Esitietovaatimukset:
Dataan liittyvien peruskäsitteiden, kuten relaatioiden ymmärrys sekä kokemusta analysoinnista ja visualisoinnista jollakin raportointi/BI-välineellä.

Kouluttaja:
Heidi Enho
, Microsoft Certified Trainer, Microsoft Data Analyst Associate
Heidi on kokenut ja pidetty kouluttaja sekä konsultti ja hän on auttanut lukuisia suomalaisia organisaatioita saamaan datasta enemmän irti. Hän on työskennellyt Power BI:n parissa aina tuotteen lanseerauksesta lähtien ja toteuttanut raportointiratkaisuita monipuolisesti eri toimialoille. Heidin kursseilta saakin mainioita ideoita ja käytännön ratkaisumalleja erilaisiin liiketoiminnan raportointitarpeisiin.

Heidi kirjoittaa suosittua HExcelligent.fi -blogia ja on ollut mukana käynnistämässä suomalaista Microsoft BI & Power BI -käyttäjäkerhoa. Heidi on yksi harvoista suomalaisista asiantuntijoista, jotka ovat saavuttaneet Microsoftin Most Valuable Professional -tunnustuksen. Heidi oli sekä Power BI MVP että Excel MVP vuosina 2015 – 2020 ja löytyypä Heidin cv:stä niinkin erikoinen Microsoftin luottamustehtävä kuin Excelin suomenmestaruuskisojen päätuomarina toimiminen.

Asiakkaat korostavat Heidin koulutuspalautteissa innostavuutta, opetustaitoa, käytännönläheisyyttä ja asiantuntemusta. Tervetuloa Heidin suosituille Power BI -kursseille oppimaan parhaita käytäntöjä sekä sujuvia työtapoja!

Module 1: Get Started with Microsoft Data Analytics
– Data Analytics and Microsoft
– Getting Started with Power BI

Module 2: Preparing Data With Power BI