DALL-E ja muut graafiset tekoälytyökalut (2,5 h)
Uutta! Opi luomaan kuvia tekoälyn avulla
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

DALL-E ja muut graafiset tekoälytyökalut (2,5 h)

31.05.2024, Etäkoulutus , Etäkoulutus 8 huhtikuun, 2024 Sampo Korppoo

Markkinointi ja viestintä , Tekoäly , Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä ja vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• – ”Koulutus oli mielenkiintoinen ja siitä sai vinkkejä omiin työtehtäviin jatkossa. Kouluttaja oli selkeä.”

• – ”Haluaisin ehdottomasti lisää juuri tämän tyyppistä koulutusta tai jatkoa tälle, mielellään myös samalta kouluttajalta.”

• – ”Webinaari toimi moitteettomasti ja kouluttajan asiantuntemus oli loistava”

Tekoälytyökalut lisäävät tehokkuutta sisällön tuottamiseen, kuten kuvatuotantoon tai AI-avusteisesti kuvien korjailuun.

• Mitä AI tai tekoäly tarkoittaa visuaalisella puolella?
    • Mikä ohjelmisto on paras ja missä käyttötarkoituksissa?

Mitä uutta juuri nyt tarjolla?

DALL-E ja Midjourney ovat esimerkkejä tekoälypohjaisista kuvageneraattoreista. DALL-E käyttää 12 miljardin parametrin versiota tulkitakseen luonnollisen kielen syötteitä ja tuottaa niistä kuvia. Myös Midjourney on tekoälypohjainen kuvagenerointimalli, joka luo grafiikkaa ja kuvia syötetyn tekstin perusteella. Tämä teknologia nopeuttaa sisällöntuotantoa, vähentää kustannuksia ja parantaa sisällön laatua. Tekoälyn luomia kuvia voi hyödyntää monilla tavoilla, kuten esityksissä, markkinoinnissa ja viestinnässä. On mielenkiintoista nähdä, miten tekoäly jatkaa kehittymistään tällä alueella!

Mihin kaikkeen tekoälyn luomaa kuvaa voi käyttää?

Tule kuuntelemaan ja oppimaan lisää miten tekoäly auttaa kuvien ja grafiikan kanssa!

Hyödyt
    DALL-E ja muut graafiset tekoälytyökalut ovat erinomaisia apuvälineitä sisällöntuotannossa.
    Opit luomaan realistisia kuvia ja taidetta valitsemalla oikeat kehotteet.
    Nopeutat sisällöntuotantoa, vähennät kustannuksia ja parannat sisällön laatua.

DALL-E ja muut graafiset tekoälytyökalut -koulutuksessa saat esimerkkejä ja vinkkejä tekoälytyökalujen käyttöönottoon, hyödyntämiseen ja promptaukseen. Opit helpon, hauskan ja nopean tavan luoda kuvia.

Kenelle
    Viestinnän, myynnin tai markkinoinnin tehtävissä eri sektoreilla (julkinen, yksityinen ja kolmas sektori) ja toimialoilla toimivat sisällöntuottajat, verkkosivujen ja eri sähköisten kanavien ylläpitäjät, some-tiimin jäsenet, bloggarit, ammattilaiset ja asiantuntijat.

Kaikki kuvia ja grafiikkaa työssään tarvitsevat.

KouluttajaJarkko Koivuniemi, taloushallinnon arkistointi
    Tieto- ja teknologia-asiantuntija Jarkko Koivuniemi on kokenut ja suosittu kouluttaja. Hän on kouluttanut vuodesta 1990 lähtien tieto- ja teknologia-aiheita sekä toiminnan kehittämistä. Jarkko Koivuniemellä on laaja-alainen kokemus eri sektoreilla, toimialoilla ja osaamistasoilla: yrityssektori, julkinen sektori, kolmas sektori. Paljon valmennuksia julkisoikeudellisille toimijoille, eri kokoisille yrityksille ja järjestöille.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    – ”Esimerkit olivat hyviä, ja tarjosivat näkökulmia tekoälyn soveltamiseen taloushallinnossa ja muualla.”
    – ”Todella mielenkiintoinen ja ajankohtainen aihe. Kiitos Jarkolle asian avaamisesta ja konkreettisista esimerkeistä!”
    – ”Kouluttaja hyvä ja todella asiantunteva. Reagoi kuulijoiden kysymyksiin nopeasti.”
    – ”Oli hyvä, ettet käyttänyt prompteissa liian siistittyä kieltä. Se toi esiin, miten joustava ChatGPT:n kielimalli on.”
    – ”Erittäin ajankohtainen ja mielenkiintoinen aihe ja erinomainen kouluttaja.”

Katso myös: ChatGPT ja Advanced Data Analysis (2 h) 23.05.2024 Etäkoulutus

Aikataulu

12.45 Linjat aukeavat, yhteyksien tarkistus
    13.00 Koulutus alkaa
    15.30 Koulutus päättyy

Johdanto AI-kuvatuotantoon ja AI-työkaluihin
    Käyttöalueita

• Kuva- ja graafinen tuotanto, muut visuaaliset AI-työkalut

Kuka voi hyötyä tekoälyn tuottamista kuvista?

• Omistus ja jakelu?
    • Kuvatuotanto esityksiin ja muihin kanaviin

AI-kuvatyökalut esimerkein
    Parhaat käytännöt

• Parametroi, muokkaa ja tarkista
    • Oletko tietoinen tekoälyn rajoituksista?

Tee luova työ itse

• Promptaus ja hienosäätö kuvatuotannossa

Reilu kymmenen parasta tekoälyn työkalua kuvien generointiin vuodelle 2024
    ChatGPT ja DALL-E – kenelle, versioerot, hinnoittelu

• TOP työkalut mm DALL-E, Midjourney, Stable Diffusion, mitä muuta?
    • Lisää AI työkaluja graafiseen maailmaan eri näkökulmiin

AI-kuvatuotannon usein kysytyt kysymykset
    Korvaako tekoäly jotain kuvien ja grafiikan osalta?

Tavoitteet AI kuvatuotannossa?

• Myydä, mainostaa, markkinoida vai viestiä?

Mikä tekoälytyökalu kuvatuotantoon on paras?

• Mitkä TOP20?
    • Lista ja arviot muista AI-avusteisista graafisista työkaluista

Yhteenveto ja aikaa keskustelulle

Tämä koulutus toteutetaan Zoom-webinaarina, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Voit kysyä ja kommentoida chatissa.

perjantaina 31.5.2024 klo 13.00 – 15.30

Osallistumismaksu:
    / hlö (+ alv 24%). Hintaan sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat:
    samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 357 euroa / hlö (+ alv 24%),
    kolme tai useampi osallistujaa: 297 euroa / hlö (+ alv 24%).

Laskutus tapahtuu, kun koulutuksen toteutuminen varmistuu.

Bonus:
    Esteen sattuessa saat käyttöösi koulutuksen tallenteen kahden viikon ajaksi koulutuksen jälkeen

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Jos osallistuminen perutaan myöhemmin kuin 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua, veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle.