Digiä ja somea esimiehille ja johdolle
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Digiä ja somea esimiehille ja johdolle

28.02.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 7 joulukuun, 2017 Sampo Korppoo

Sosiaalinen media , Viestintä

Tule kuulemaan välillä raakojakin totuuksia digitaalisesta viestinnästä, sosiaalisesta mediasta ja sisältömarkkinoinnista. Digi- ja somemarkkinoinnissa on helppo harhautua kalliille sivupoluille. Esimiehen ja johdon tehtävä on tietää, miten tuloksia saadaan aikaan oikeilla menetelmillä ja työkaluilla.

Onko vastuullasi hyväksyä markkinoinnin tai viestinnän budjetteja? Mietitkö, mitä markkinointiin ja viestintään varatuilla rahoilla saadaan aikaan, ja käytetäänkö tähän tarkoitukseen hankittuja kalliita työkaluja oikeasti ja menestyksekkäästi? Oletko solmussa digi- ja somemaailman termien kanssa?

Tässä koulutuksessa opit ne tärkeimmät menestysreseptit, jotka takaavat tuloksekkaan tekemisen verkossa. Ennakkotietoja et varsinaisesti tarvitse, riittää että sinulla on kutina siitä, että osa potentiaalista on hyödyntämättä tai että kalliit kokeilut ovat jopa menneet pieleen.

Koulutuksen hyödyt:
opit digiä ja somea selkokielellä (menestysresepti B2C ja B2B)
tehopäivä johdolle digimarkkinoinnista
saat suoraan rahanarvoisia vinkkejä liiketoiminnan kehittämiseen ja digimarkkinointiin
Hyödynnät modernit keinot – sosiaalinen myynti ja työntekijälähettilyys
Case-esimerkkejä meiltä ja maailmalta (B2C ja B2B)
Taitava toteutus varmistaa menestyksen – resursointi, prosessit ja työkalut

Asiantuntija
Grepevine Media Oy:n perustaja ja toimitusjohtaja Marika Siniaalto Grapevine Media Oy, joka kertoo asiat suoraan ja kaunistelematta yli 15 vuoden kokemuksella verkkomaailmasta.

Tervetuloa, jos kanttisi kestää kuulla, miten somemaailma oikesti makaa!

08.45 Ilmoittautuminen ja aamupala

09.00 Digiä ja somea johtajille

Perustukset kuntoon – digin ja somen selkokielinen menestysresepti B2C ja B2B
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty – strategia antaa suunnan ja selkärangan
Taitava toteutus varmistaa menestyksen – resursointi, prosessit ja työkalut
Budjetoinnin taika – kaikki kallis ei ole automaattisesti hyvää eli mitä asiat oikeasti maksavat?
Sitä johdat, mitä mittaat – mitä mittareita sinun pitäisi seurata, entä itse tekijöiden?
Tekemisen arviointi ja analyysi – mistä tiedät, onko takana hitti vai huti?
Hyödynnä modernit keinot – sosiaalinen myynti ja työntekijälähettilyys
Case-esimerkkejä meiltä ja maailmalta (B2C ja B2B)

16.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: aamupala klo 8.45, lounas 11.45-12.15 ja kahvi 14.00

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
28.02.2018

Jäsenetuhinta 450 eur + alv
Normaalihinta 650 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.