Digijohtamisen työkalupakki (2 pv)
Tieturi järjestää nyt koulutuksen:

Digijohtamisen työkalupakki (2 pv)

29.-30.08.2019, Tieturi Oy, Helsinki Mannerheimintie 15, Helsinki 2 heinäkuun, 2019 Sampo Korppoo

Digitalisaatio ja uudet teknologiat , Projektinhallinta , Tieto- ja viestintäteknologia

Koulutuksessa opit

(1) perusteet seitsemästä yleisimmistä digiteknologioista sekä

(2) millaisia organisaation haasteita/ongelmia niillä voi ratkoa.

Opit myös, (3) miten organisaation digimurrosta pitää suunnitella, johtaa ja mitata (ns. digistrategian pohjalta).

Käytämme koulutuksessa digistrategia-pohjaa, joka pohjautuu kansainvälisiin tutkimuksiin onnistuneista digimurroksista. Dokumenttipohja kattaakin tutkitusti kaikki oleelliset digimurroksen muutosalueet ja toimii siten tärkeänä apuvälineenä organisaation omassa digimurroksessa.

Koulutus antaa hyvät lähtövalmiudet suunnitella, ohjata, toteuttaa ja mitata organisaatiosi digimurrosta ja siihen kuuluvia digiprojekteja.

Koulutus sopii teknologiajohtajille (CIO, CTO, CDO) sekä projektipäälliköille ja projektijohtajille.

Kouluttaja:
Fil.tri Riitta Bekkhus (Aalto/Tietojärjestelmätiede) ja yrittäjä, on tutkinut väitöskirjassaan digimurroksia suomalaisissa organisaatioissa. Hänellä on pitkä kokemus yritysmaailmasta isojen IT-muutosprojektien vetäjänä, liiketoiminta-arkkitehtuurien suunnittelijana sekä eri liiketoimintaprosessien omistajana ja kehittäjänä. Riitan systemaattinen esimerkkejä käyttävä opetustyyli nopeuttaa oppimista ja auttaa ymmärtämään isojakin kokonaisuuksia. Hänellä on myös vahva tekninen tausta, joten hän kommunikoi selkeästi niin liiketoiminnan kuin tekniikan asiantuntijoiden kanssa.

”Tiedän kokemuksestani, miten haastavaa on suunnitella ja johtaa muutosprojekteja eri organisaatioissa. Tiedän myös, mitkä ovat yleisimmmät kompastuskivet ja miten ne voi välttää. Onnistuneet digiprojektit vaativatkin systemaattista ja kokonaisvaltaista ymmärrystä niin digiteknologioista, liiketoiminnan tavoitteista kuin ihmisten motivoinnista. Haluankin jakaa tietotaitoani suomalaisten yritysten kanssa ja siten myötävaikuttaa, ettei Suomi jää digipikajunasta, vaan päinvastoin, istuu digijunan ensimmäisessä vaunussa intoa puhkuen!”

Osa 1:

• Mitä digimurros on ja mitä se organisaatiossa muuttaa?
• Eri digiteknologiat kansantajuisesti (mm. tekoäly, ohjelmistorobotiikka, data-analytiikka, älykkäät appsit, esineiden internet, pilvipalvelut, lohkoketjut jne.)

Osa 2:

• Esimerkkejä digiteknologioiden käyttökohteista eri organisaatioalueilla (kuten asiakasrajapinnassa, tuotannossa, kehittämisessä, ylläpidossa, logistiikassa, rahoituksessa, henkilöstöhallinnossa jne.)
• Workshop: Mitkä esimerkeistä soveltuisivat omalle organisaatiollesi ja miksi?

Osa 3:

• Työkalusetti digimurroksen suunnitteluun, johtamiseen ja mittaamiseen
• Workshop: Oman organisaation digistrategian suunnittelua (valmiille dokumenttipohjalle)
• Keskustelua siitä, miten jatkaa tästä eteenpäin?

Tieturi Oy, Mannerheimintie 15, Helsinki

29.–30.08.2019

1 550 euroa

Alle 14 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksusta 50 %. Alle 7 päivää ennen koulutusta tehdyistä perumisista perimme osallistumismaksun täysimääräisenä. Mikäli et saavu koulutukseen, veloitamme koko osallistumismaksun ja mahdolliset jo tilatut testit.
Pidätämme oikeuden muutoksiin kansainvälisten koulutuskumppaniemme koulutuksiin. Näiden koulutusten osalta olemme sinuun yhteydessä ilmoittautumisesi jälkeen.