Digimarkkinoinnin strategian rakentaminen
WebAkatemia järjestää nyt koulutuksen:

Digimarkkinoinnin strategian rakentaminen

30.09.2018, Verkkokurssi , Verkkokurssi 12 syyskuun, 2018 Sampo Korppoo

Markkinointi , Verkkokurssi

Kuvaus
Oletteko jo kokeilleet digimarkkinointia, mutta siltä puuttuu selkeä suunta? Vai onko koko digimaailma vielä korkkaamatta? Ovatko nettisivut teillä lähinnä muodon vuoksi? Tuntuuko siltä, että kantapääopistoa on käyty jo tarpeeksi kauan? Jos vastasit edes yhteen kysymykseen kyllä, tämä koulutus on juuri sinulle!

Hyödyt
Yritys ja erehdys toimii aikansa, mutta nopeamminkin voi menestyä! Digimarkkinoinnin haltuunotto ei ole niin vaikeaa kuin miltä se monesti tuntuu. Tärkeintä on, että suunta on tiedossa ja keinovalikoima on jotensakin tuttu. Sen jälkeen onnistuminen vaatii lähinnä kärsivällisyyttä ja kurinalaisuutta.

Varaa siis kalenteristasi hetki aikaa ja käytä se keräten taskujen täydeltä tärkeää tietoa digistrategian rakentamisesta. Koulutuksessa käydään läpi käytännönläheisen strategian luomisen kulmakivet esimerkein höystettynä. Koulutuksen jälkeen voit luoda strategian omalle yrityksellesi ja pääset jälleen peninkulman lähemmäs hyviä tuloksia.

HUOM! Saat kurssimateriaalin mukana itsellesi strategiaa varten ne tärkeimmät työkalut eli tiedostomallit, joiden avulla pääset nopeammin luomaan omaa strategiaasi.

Markkinointijohtajille/-päälliköille, myyntijohtajille/-päälliköille, markkinoinnista vastaaville, yrittäjille; haluat rakentaa selkeän digitaalisen markkinoinnin strategian, joka tukee yrityksesi myyntiä.

Kouluttaja
Kouluttajana toimii digimarkkinoinnin ja sosiaalisen median asiantuntija Marika Siniaalto Grapevinesta.

Marika on Grapevinen perustaja ja tomitusjohtaja – pitkän linjan digiammattilainen sekä some-osaamisen parasta kärkeä. Kouluttajana Marika on saanut paljon kiitosta selkeästä tyylistä ja käytännönläheisestä otteesta.

Grapevine on puolestaan helsinkiläinen sosiaaliseen mediaan erikoistunut digimarkkinointitoimisto, jossa bisnesälyllä varustettu tiimi tekee asiakkailleen tulosta suunnitelmallisesti ja tavoitteellisesti monipuolisen keinovalikoiman säestyksellä.

Taustatietoa strategian rakentamisen tueksi
Strategian rakentamisen vaiheet
– Lähtötilanteen analysointi
– Tavoitteiden määrittely
– Kohderyhmät ja yrityksen ääni
– Ydinviestit ja sisältöteemat
– Kanavien valinta
– Resursointi ja budjetointi
– Seuraaminen ja mittaaminen
Case-esimerkkejä
Työkalut (pohjat)

Verkkokoulutus

Milloin vaan.

euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.