Digital Signage ja sen hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

Digital Signage ja sen hyödyntäminen markkinoinnissa (1/2 pv)

20.11.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 13 heinäkuun, 2018 Sampo Korppoo

Tieto- ja viestintäteknologia , Viestintä

Digitaaliset näytöt ovat vallanneet katukuvaa, ostoskeskuksia, ravintoloita ja palvelupisteitä. Mainostajalle digitaaliset näytöt tarjoavat oman kanavan ja keinon tavoittaa asiakkaat lähellä tai jopa oston hetkellä. Halvimmillaan digitaalisen näytön saa muutamalla sadalla eurolla.

Tule kuuntelemaan konkreettisten esimerkkien kautta
– miten Digital Signage voidaan ottaa markkinoinnissa tehokkaasti käyttöön
– millaisella mainonnalla ostoon voidaan vaikuttaa.
– miten viestintää voidaan kohdentaa hyödyntämällä älykkäitä digital Signage ratkaisuja
– miten viestintää kohdennetaan esim. kanta-asiakkuuteen perustuvan ostokäyttäytymisen, kasvotunnistuksen tai myymälässä liikkumisen perusteella.

Koulutuksessa näet millaisia toteutuksia Suomessa ja maailmalla on tehty sekä miten älykkäät ratkaisut tulevat tehostamaan asiakasviestintäämme.

Kouluttaja:
Manu Mesimäki
, ZetaDisplay sekä Marika Kakko, Oakhill Oy.

Marika: ”Olen 43-vuotias markkinointia ja myyntiä elävä ja hengittävä nainen Lahdesta. Olen työskennellyt myynnin ja markkinoinnin parissa 15 vuotta. Viimeisen kahden ja puolen vuoden aikana kokemusta on kertynyt mainostoimiston johtamisesta ja sen myötä monipuolisesta sekä laaja-alaisesta markkinointiviestinnän myynnistä, suunnittelusta ja projektijohtamisesta useille eri alan yrityksille”.

Manu: ”Olen matkasaarnannut digitaalisen viestinnän ilosanomaa Seasamin omistajana ja toimarina jo liki 17 vuotta ja kesällä 2017 tehdyn yrityskaupan myötä jatkan digitaalisen markkinoinnin kehittämistä ruotsalaisen pörssiyhtiön ZetaDisplayn omistajana ja ZetaDisplay Finlandin kehitysjohtajana”.

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

20.11.2018 klo 8.45-11.00

euroa /hlö + alv 24 %.

Mainostajien Liiton jäsenhinta: 125 euroa /hlö + alv 24 %.

Osallistumismaksuun sisältyvät ohjelma ja aamukahvitarjoilu.

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Seitsemän vuorokautta ennen koulutusta tai myöhemmin tehdystä peruutuksesta veloitetaan täysi hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.