Digitalisaatio nyt ja tulevaisuudessa (1 pv)
Päivitetty sisältö - kyberuhat ja tietoturva
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Digitalisaatio nyt ja tulevaisuudessa (1 pv)

24.05.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 11 toukokuun, 2022 Sampo Korppoo

Liiketoiminnan kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia , Toiminnan kehittäminen , Vuorovaikutus

Digitalisaatio on nyt kaikkialla – mitä se merkitsee?

Tämä koulutus auttaa ymmärtämään, mitä digitalisaatio on, kuinka se näkyy arjessamme ja miten se tulee muuttamaan tulevaisuuttamme.

Digitalisaation ja tekoälyn avulla voidaan tehostaa toimintaa, parantaa laatua ja kasvattaa vaikuttavuutta. Digitalisaatio on mahdollistanut ja mahdollistaa tulevaisuudessa täysin uudenlaisten toimintamallien käyttöönoton.

Mitä on digitalisaatio?
– Tietokoneiden, älypuhelinten, internetin ja sosiaalisen median voittokulku on ollut pysäyttämätön muutosvoima yritysten ja ihmisten elämässä.
– Muutosvauhti 2000-luvulla on ollut kova, eikä tahti ole hidastumassa.
– Tekoäly, etätyö ja erilaiset ohjelmisto- ja muut robotit tulevat muuttamaan työn arkea ennennäkemättömässä mittakaavassa.

Sosiaalinen media ja pilvipalvelut
– Se, mikä ennen oli paperilla tai omalla koneella, onkin nyt pilvessä.
– Markkinointi siirtyy verkkoon samoin asiakaspalvelu.
– Uudet toimintamallit mahdollistavat etätyön tehokkaammin kuin koskaan.

Tekoäly ja älykkäät koneet
– Chattibotit, robottiautot  ja erilaiset työn ja arjen rutiineja ihmisten puolesta hoitavat ratkaisut yleistyvät vauhdilla.
– Suurin murros on kuitenkin vasta tulossa ja näyttääkin siltä, että 2020-luvun jälkeen työelämä ei ole entisensä.

Tietoturva ja kyberuhat
– Tietoturva vuonna 2022 – miten varautua hyökkäyksiin
– Odottamattomien tilanteiden ennakointi – mahdotonta vai onko jotain tehtävissä jo nyt?
– Pilvipalveluiden tietoturva – mitä erityispiirteitä olisi huomioitava, kun konesaliin ei pääse?

Kuinka varautua muutokseen?
– Mitä uutta osaamista työntekijöiltä lähitulevaisuudessa vaaditaan ja mistä sitä voi hankkia?
– Millaisista käytännöistä yritysten olisi hyvä oppia luopumaan ja millaisia uusia mahdollisuuksia digitalisaatio avaa?

Kenelle
Tämän valmennuksen pääkohderyhmä on esimiehet ja ei-tekniset asiantuntijat.
Koulutus sopii hyvin eri toimialojen johtajille sekä muille avainhenkilöille ja kehittäjille.

Kouluttaja Immo Salo, tekoälyn ja digitalisaation asiantuntija
Immo Salo, Qubit Value Oy, on toiminut valmentajana yrityksissä ja yliopistoissa vuodesta 2003 lähtien. Hän on sarjayrittäjänä keskittynyt digitaaliseen murrokseen vuodesta 2006. Immo Salo on kirjoittanut useita tietokirjoja aiheista tekoäly, big data, pilvipalvelut ja analytiikka.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
– Kouluttajalla oli laaja tieto asiasta
– Pidin kouluttajan keskustelevasta koulutustyylistä
– Materiaalissa oli paljon lisätietoa
– Kouluttajalla pysyi hienosti koulutuksen runko ja aikataulu näpeissä
– Lisäsi entisestään kiinnostusta tekoälyn mahdollisuuksiin.
– Parempi ymmärrys tekoälyn taustasta sekä sovellettavista kehitystyökaluista. Koulutus
oli hyvin keskustelevaa, mikä toi uusia asioita esille.
– Hyvä ja napakka perustietopaketti

8.45 Yhteyksien tarkistus
9.00 Koulutus alkaa
10.15 Tauko (15 min)
12.00 Lounastauko (60 min)
14.15 Tauko (15 min)
16.00 Koulutus päättyy

Etätyöskentelystä
Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Etäkoulutus

24.5.2022

Osallistumismaksu:
/ hlö (+ alv 24%). Sisältää sähköisen materiaalin. Tallenne on katsottavissa koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan.

Ryhmäetuhinnat:
samasta organisaatiosta kaksi osallistujaa: 557 euroa / hlö (+ alv 24%), kolme tai useampi osallistujaa: 497 euroa / hlö (+ alv 24%)

Myös tiimi- sekä yritys- ja organisaatiokohtaisena, pyydä tarjous!

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.