”Ei tästä mitään tule” – alisuoriutuminen työssä (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

”Ei tästä mitään tule” – alisuoriutuminen työssä (1/2 pv)

14.09.2018, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 18 kesäkuun, 2018 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Lakitieto

Alisuoriutuminen työssä ja työpaikalla on yleistä. Alisuoriutumisen käsittely taas esimiestoiminnan, henkilöstöhallinnon tai työoikeuden kannalta ei ole aina helppoa. Kuitenkin alisuoriutuminen kuluttaa monella tavalla koko työyhteisöä ja ongelma pitäisi kyetä ratkaisemaan. Koulutuksessa tarkastellaan alisuoriutumisen käsitettä ja keinoja puuttua siihen. Asiaa käsitellään erityisesti työoikeudellisesta näkökulmasta.

Asiantuntija: Johtaja Nikolas Elomaa, Työeläkevakuuttajat, TELA ry.

Ohjelma:

8.45 Ilmoittautuminen ja aamiaistarjoilu

”Ei tästä mitään tule” – alisuoriutuminen työssä
•mitä on alisuoriutuminen työssä
•mistä alisuoriutuminen johtuu, työntekijästä vai onko kyse johtamisongelmasta?
•miksi alisuoriutumiseen pitää puuttua ajoissa ja miten se tehdään?
•alisuoriutumisen syy on välttämätöntä selvittää, jotta voidaan käyttää oikeita keinoja ongelmaan
•työntekijästä johtuva alisuoriutuminen työoikeudellisesti arvioiden
•työsuhteen päättäminen alisuoriutumisen perusteella – miten ja mitä syytä ottaa huomioon

12.00 Tilaisuus päättyy

Tarjoilut: Aamiaistarjoilu klo 8.45 ja kahvitarjoilu klo 10.30

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

Aika:
14.09.2018 klo 08.45 – 12.00

Jäsenetuhinta 360 eur + alv
Normaalihinta 460 eur + alv

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.