Elina Koivumäki: EU:n uuden tietosuoja-asetuksen vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan (1/2 pv)
29.03.2017, Metropoli, Helsinki
29.03.2017, Metropoli, Helsinki
EU:n uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan keväällä 2018. EU:n uusi tietosuoja-asetus vaikuttaa monella tapaa myös markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan. Varaudu tulevaan ja tule kuulemaan
• mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
• miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
• voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
• miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
• mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
• millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
• millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?
Koulutuksen hintaan sisältyy Markkinointijuridiikka 2017 -kirja (arvo 85 eur + alv).
Asiantuntija:
Asianajaja Elina Koivumäki, Lexperience
08.45 Ilmoittautuminen, aineistonjako ja brunssitarjoilu
09.00 Markkinointi ja digitaalinen liiketoiminta tietosuoja-asetuksen jälkeen
– mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
– miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
– voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
– miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
– mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
– millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
– millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?
lakimies Elina Koivumäki, Lexperience
12.00 Tilaisuus päättyyKoulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki
Aika:
29.03.2017
Hinta:
Jäsenetuhinta: 320 eur + alv 24 %
Normaalihinta: 420 eur + alv 24 %
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali, Markkinointijuridiikka 2017 -kirja ja ohjelman mukaiset tarjoilut
Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Elina Koivumäki: EU:n uuden tietosuoja-asetuksen vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan (1/2 pv)
29.03.2017, Metropoli, Helsinki