*** Loppuunmyydyn tilaisuuden uusinta – varaa paikkasi pian! ***
EU:n uusi tietosuoja-asetus astuu voimaan keväällä 2018, mutta sen tuomiin muutoksiin on syytä varautua jo nyt. Asetus vaikuttaa monella tapaa henkilötietojen käsittelyyn, mistä johtuen sillä on myös isot vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan. Koulutus soveltuu kaikille markkinoinnin ja myynnin parissa työskenteleville, jotka käsittelevät henkilötietoja.
Varaudu tulevaan ja tule kuulemaan
• mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
• miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
• voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
• miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
• mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
• millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
• millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?
Seminaarissa käsitellään sekä kuluttajille suunnattua markkinointia ja viestintää (B-to-C), että yritysten yhteyshenkilöille suunnattua toimintaa (B-to-B).
Palautetta aiemmasta koulutuksesta:
”Kiitos, että teit monimutkaisesta asiasta yksinkertaisen ja helposti ymmärrettävän. Mainio koulutus!”
”Pää täynnä tietosuoja-asiaa, kiitos loistavasta koulutuksesta!”
”Pitkien lakijargonien aika on ohi. Rekisterinpitäjältä odotetaan selkeää ja läpinäkyvää viestintää.”
Koulutuksen hintaan sisältyy myös Markkinointijuridiikka 2017 -kirja (arvo 85 eur + alv). Uudistettuun kirjaan on lisätty osio henkilöbrändäyksestä.
Asiantuntija:
Asianajaja Elina Koivumäki, Lexperience
08.45 Ilmoittautuminen, aineistonjako ja brunssitarjoilu
09.00 Markkinointi ja digitaalinen liiketoiminta tietosuoja-asetuksen jälkeen
– mitä tietoja saa jatkossa kerätä yritysten ylläpitämiin asiakas- ja suoramarkkinointirekistereihin?
– miten henkilötietojen käsittelystä kaupallisiin tarkoituksiin tulee informoida?
– voiko henkilötietoja luovuttaa yhteistyökumppaneille niiden kaupalliseen käyttöön?
– miten internetin ja sovellusten käytöstä kertyviä tietoja voi hyödyntää markkinoinnissa?
– mitä uusia sisäisiä dokumentteja yrityksissä on laadittava?
– millaisiin yrityksiin on nimitettävä tietosuojavastaava?
– millaisia sanktioita uuden lain noudattamatta jättämisestä voi seurata?
lakimies Elina Koivumäki, Lexperience
12.00 Tilaisuus päättyyKoulutuspaikka:
Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Kalevankatu 12, Helsinki
Aika:
07.06.2017
Hinta:
Jäsenetuhinta: 370 eur + alv 24 %
Normaalihinta: 470 eur + alv 24 %
Hintaan sisältyy koulutus, materiaali, Markkinointijuridiikka 2017 -kirja ja ohjelman mukaiset tarjoilut
Peruutusehdot:
Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.
Elina Koivumäki: EU:n uuden tietosuoja-asetuksen vaikutukset markkinointiin ja digitaaliseen liiketoimintaan (1/2 pv)
07.06.2017, Metropoli, Helsinki