Empatia työelämässä – etävalmennus (90 min)
Uutta! Varmista paikkasi ilmoittautumalla nyt!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Empatia työelämässä – etävalmennus (90 min)

09.02.2022, Etäkoulutus , Etäkoulutus 24 tammikuun, 2022 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tiimityö , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Innostava, silmiä avaava. Aihe mielenkiintoinen." "Koulutus ylitti korkeat ennakko-odotukseni." "Koulutus oli hyvin suunniteltu ja innostavasti vedetty, ilmapiiri oli positiivinen ja "Harjoituksia oli juuri sopivasti. Kiitos!" "Simo on rautainen ammattilainen!"

Taltuta turhat tunnemyrskyt tietoisilla tunnetaidoilla!

– Tunteiden hyväksyminen ja käsittely nopeuttaa prosesseja
    – Tunneälyn käyttö lisää työn tehokkuutta
    – Myötätunto sekä muita että itseä kohtaan on sallittua ja tärkeää

Tässä etävalmennuksessa tutustumme empatian, myötätunnon, hyväksynnän, rakkaudellisen ystävällisyyden ja positiivisen psykologian teemoihin sekä teoriassa että käytännössä.

Koulutus tarjoaa konkreettisia työkaluja negatiivisten tunteiden ja haastavien tilanteiden käsittelemiseen ja purkamiseen.

Ota uusi näkökulma haastaviinkiin tunteisiin!

Kenelle
    Tämä etävalmennus on tarkoitettu työpaikan jokaiselle paremman työyhteisön rakentajalle ja avainhenkilölle.
    Esimiehille, johtajille, asiakaspalvelijoille, asiantuntijoille, ryhmän vetäjille ja tiimiläisille. Kaikille, jotka haluavat saada lisää ymmärrystä ja työkaluja vaikeiden tunteiden työstämiseen työelämässä.

Hyödyt
    Tässä haastavassa ajassa on tärkeää ymmärtää ja muovata asenteita entistä empaattisemmaksi ja myötätuntoisemmaksi sekä itseäsi että toisia kohtaan. Saat myös konkreettisia työkaluja tunteiden käsittelyyn.

Työn sujuvuus ja tuottavuus paranee dramaattisesti, kun pääsemme eroon turhasta draamasta!

Asiantuntija Valmentajana toimii vuorovaikutusmuotoilija ja -valmentaja Simo Routarinne Proimpro Oy:stä
    Valmentajana toimii vuorovaikutusmuotoilija ja -valmentaja Simo Routarinne Proimpro Oy:stä. Simo on myös Agent Handler Doninto Oy:ssä, joka uudistaa valmennuskenttää oppimislarppi-applikaatiolla nimeltään Doninto Agency.

Simo on kansainvälisesti arvostettu rakentavan vuorovaikutuksen ja statusilmaisun asiantuntija, viisas ja hauska luennoitsija, fasilitoija, moderaattori ja valmentaja. Yli 25 vuoden kokemuksellaan ja kannustavalla työotteellaan hän saa lyhyessäkin ajassa ihmiset ja organisaatiot muuttamaan toimintatapojaan sujuvimmiksi edistäen sekä työhyvinvointia että tuloksellisuutta.

Stressaa vähemmän, saavuta enemmän – yhdessä!

Palautteita aiemmista koulutuksista:
    – ”Ihan loistava! Sai nauramaan ja liikuttumaan. Auttoi oivaltamaan.”
    – ”Hauskaa ja rentoa, erilaisilta aloilta porukkaa– yllättävän hyvin toimi
    keskustelu.”
    – ”Loistava!”
    – ”Simo, tämä päivä pelasti vähintään koko viikkoni. Kiitos!”
    – ”Innostava, silmiä avaava. Aihe mielenkiintoinen.”
    – ”Koulutus ylitti korkeat ennakko-odotukseni.”
    – ”Koulutus oli hyvin suunniteltu ja innostavasti vedetty, ilmapiiri oli positiivinen ja ”Harjoituksia oli juuri sopivasti. Kiitos!”
    – ”Simo on rautainen ammattilainen!”

12.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus
    13.00 Etävalmennus alkaa

Ohjelman avaus ja esittely
    – Ryhmäyttäminen
    – Psykologisen turvallisuuden rakentaminen

Empatia ja myötätunto työelämässä
    – Mitä empatia ja myötätunto tarkoittavat työelämässä?
    – Voiko empaattisuudesta olla haittaa?
    – Mitä empatia tarkoittaa asenteiden ja toisaalta tekojen tasolla?

Itsemyötätunto
    – Miten pidän huolta itsestäni ja rajoistani?
    – Positiivinen psykologia työkaluksi!
    – LKM – meditaation käyttö tietoisena työkaluna

Negatiivisten tunteiden käsittely
    – Miten voin hyväksyä toisten negatiiviset tunteet?
    – Miten saan voimautettua toiset ratkomaan itse ongelmansa?

Reflektio ja palaute
    – Mitä vien mukaani arkeen?
    – Mitkä ovat omat kehittämiskohteeni?
    – Mitä harjoitteita voin tehdä jatkossa?

14.30 Koulutus päättyy

Vuorovaikutteinen etävalmennus!
    Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.
    Saat lisätietoa ja linkin Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse ennen koulutusta.

Verkkovalmennus

9.2.2022 klo 13.00 – 14.30

Osallistumismaksu:
    / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali sekä tallenne, joka on koulutuksen jälkeen kahden viikon ajan osallistujien katsottavissa.

Ryhmäetuhinta:
    samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 177 euroa / hlö (+ alv 24%).

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.