Empatia työelämässä -etävalmennus (90 min)
Uusi verkkovalmennus!
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Empatia työelämässä -etävalmennus (90 min)

01.10.2020, Etäkoulutus , Etäkoulutus 9 syyskuun, 2020 Sampo Korppoo

HR ja henkilöstöhallinto , Itsensä kehittäminen , Työilmapiiri , Vuorovaikutus

(4.9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Ihan loistava! Sai nauramaan ja liikuttumaan. Auttoi oivaltamaan."

• "Hauskaa ja rentoa, erilaisilta aloilta porukkaa– yllättävän hyvin toimi keskustelu."

• "Loistava!"

• "Simo, tämä päivä pelasti vähintään koko viikkoni. Kiitos!"

Taltuta turhat tunnemyrskyt tietoisilla tunnetaidoilla!

• Tunteiden hyväksyminen ja käsittely nopeuttaa prosesseja
    • Tunneälyn käyttö lisää työn tehokkuutta
    • Myötätunto sekä muita että itseä kohtaan on sallittua ja tärkeää

Tässä etävalmennuksessa tutustumme empatian, myötätunnon, hyväksynnän, rakkaudellisen ystävällisyyden ja positiivisen psykologian teemoihin sekä teoriassa että käytännössä.

Koulutus tarjoaa konkreettisia työkaluja negatiivisten tunteiden ja haastavien tilanteiden käsittelemiseen ja purkamiseen. Ota uusi näkökulma haastaviinkiin tunteisiin!

Kenelle

Tämä etävalmennus on tarkoitettu työpaikan jokaiselle paremman työyhteisön rakentajalle ja avainhenkilölle.

Esimiehille, johtajille, asiakaspalvelijoille, asiantuntijoille, ryhmän vetäjille ja tiimiläisille. Kaikille, jotka haluavat saada lisää ymmärrystä ja työkaluja vaikeiden tunteiden työstämiseen työelämässä.

Hyödyt

Tässä haastavassa ajassa on tärkeää ymmärtää ja muovata asenteita entistä empaattisemmaksi ja myötätuntoisemmaksi sekä itseäsi että toisia kohtaan. Saat myös konkreettisia työkaluja tunteiden käsittelyyn.

Työn sujuvuus ja tuottavuus paranee dramaattisesti, kun pääsemme eroon turhasta draamasta!

Kouluttaja

Koulutuspäivän valmentajana toimii vuorovaikutusmuotoilija ja -valmentaja Simo Routarinne, Creative director Proimpro.fi.

Simo on kansainvälisesti arvostettu rakentavan vuorovaikutuksen asiantuntija, viisas ja hauska luennoitsija, fasilitoija, moderaattori sekä kouluttaja.

Yli 20 vuoden kokemuksellaan ja kannustavalla työotteellaan hän saa lyhyessäkin ajassa ihmiset ja organisaatiot muuttamaan toimintatapojaan sujuvimmiksi edistäen sekä työhyvinvointia että tuloksellisuutta.

”Stressaa vähemmän, saavuta enemmän – yhdessä!”

12.45 Ilmoittautuminen ja yhteyksien tarkistus

13.00 Etävalmennus alkaa

• Ohjelman avaus ja esittely
    • Ryhmäyttäminen
    • Psykologisen turvallisuuden rakentaminen

Empatia ja myötätunto työelämässä

• Mitä empatia ja myötätunto tarkoittavat työelämässä?
    • Voiko empaattisuudesta olla haittaa?
    • Mitä empatia tarkoittaa asenteiden ja toisaalta tekojen tasolla?

Itsemyötätunto

• Miten pidän huolta itsestäni ja rajoistani?
    • Positiivinen psykologia työkaluksi!
    • LKM – meditaation käyttö tietoisena työkaluna

Negatiivisten tunteiden käsittely

• Miten voin hyväksyä toisten negatiiviset tunteet?
    • Miten saan voimautettua toiset ratkomaan itse ongelmansa?

Reflektio ja palaute

• Mitä vien mukaani arkeen?
    • Mitkä ovat omat kehittämiskohteeni?
    • Mitä harjoitteita voin tehdä jatkossa?

14.30 Koulutus päättyy

Vuorovaikutteinen etävalmennus!

Tämä koulutus toteutetaan Zoomilla, joka toimii etävalmennuksena mukavasti. Pidämme taukoja riittävästi ja mukana on myös harjoituksia. Voit kysyä ja kommentoida päivän aikana.

Saat lisätietoa Osallistumisohjeessa, joka lähetetään sinulle sähköpostitse viikkoa ennen koulutusta.
    Tutustu tarkemmin Zoomiin

Ajankohta: 1.10.2020 klo 13:00 – 14:30

Koulutuspaikka: Verkkovalmennus (voit osallistua mistä tahansa internet-yhteyden päästä omalla tietokoneellasi)

Osallistumismaksu etänä: 197 euroa / hlö (+ alv 24%). Valmennukseen sisältyy sähköinen koulutusmateriaali.

Ryhmäetuhinnat: samasta organisaatiosta kaksi tai useampi osallistujaa: 177 / hlö (+ alv 24%)

Early bird -etu! Ilmoittaudu 17.09.2020 mennessä, saat vapaavalintaisen webinaaritallenteen (arvo 97 euroa).  WebAkatemian lahjalinkki toimitetaan sähköpostiisi koulutuksen jälkeen.

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 8 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50 % koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa.