Ennakkoperintä 2024 (3 h)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

Ennakkoperintä 2024 (3 h)

05.12.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 7 marraskuun, 2023 Sampo Korppoo

Lakitieto , Taloushallinto ja verotus

(4.5)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Kouluttaja on loistava ja erittäin hienoa että koulutus voidaan toteuttaa etänä."

• "Kiitokset selkeistä esimerkeistä kouluttajalle."

• "Hyvä tiivis paketti muutoksiin. Asioiden taustoja tuli myös esille."

Päivitä tietosi vuoden 2024 verotukseen vaikuttavista muutoksista Kauppakamarin suositussa koulutuksessa Helsingissä. Asiantuntijana on tuttuun tapaan johtava asiantuntija Sari Wulff Verohallinnosta.

Hyödyt:
    Saat viimeisimmät tiedot, jotka vaikuttavat vuoden 2024 ennakkoperintään. Samalla päivität tietosi tulorekisteristä ja siihen tulevista uudistuksista. Kuulet myös yhteenvetoa verohallinnon viimeaikaisista ohjeista.

Kouluttaja:
    Sari Wulff
    , johtava asiantuntija, OTK, Verohallinto

Sari Wulffilla on noin kahdenkymmenen vuoden kokemus verotuksesta, mukaan lukien verolakien säätäminen Valtiovarainministeriössä. Hänellä on myös vuosien kokemusta tuomioistuintyöskentelystä. Sari Wulff on mukana erilaisissa Verohallinnon hankkeissa, esimerkiksi rakentamisilmoitukset ja Tulorekisteri.

Sari Wulff on erittäin pidetty kouluttaja. Tästä kertoo parhaiten se, että hänet on valittu kahden eri koulutusyhteisön (Kauppakamarit ja Kiinko) puolesta Vuoden kouluttajaksi.

Asiakkailta kuultua
    – Aina yhtä erinomainen esiintyjä ja rautainen osaaminen ei jää epäselväksi.
    – Olet aina yhtä loistava, Sari.
    – Esitys on aina selkeä ja tietopitoinen.
    – Asiastaan innostunut kouluttaja saa asian hyvin perille.

Palautetta aiemmista koulutuksista:
    ”Kouluttaja on loistava ja erittäin hienoa että koulutus voidaan toteuttaa etänä.”
    ”Kiitokset selkeistä esimerkeistä kouluttajalle.”
    ”Hyvä tiivis paketti muutoksiin. Asioiden taustoja tuli myös esille.”

8.45 Etäyhteyden avaaminen

9.00 Verolainsäädännön muutokset
    – Veroperusteet
    – Tuloverolain muutokset
    – Työnantajan ja työntekijän sosiaalivakuutusmaksut v. 2024
    – Hallitusohjelman linjaukset

Ennakkoperintä 2024
    – Verokorttien voimaantulo ja alkuvuoden menettely
    – Ennakonpidätystiedot työnantajalle
    – Luontoisedut ja kustannusten korvaukset
    – Vuodelta 2023 annettavat vuosi-ilmoitukset

Verohallinnon viimeaikaiset ohjeet

Ajankohtaista tulorekisteristä
    – Vuoden 2024 alusta tulevat muutokset, mm uudet tulolajit palkkatietoilmoitukselle
    – Uudet ja muuttuneet ohjeet tulorekisteri-ilmoittamisesta
    – Usein kysytyt kysymykset ilmoittamisesta

12.00 Tilaisuus päättyy

Etäkoulutus

5.12.2023, klo 9.00-12.00

Normaalihinta:

Jäsenetuhinta Kauppakamarin jäsenille:

Huom! Tutustu myös Helsingin seudun kauppakamarin Kausikorttiin! Kausikortti oikeuttaa osallistumaan vuoden aikana max kymmeneen Helsingin seudun kauppakamarin etäkoulutukseen. Yhden koulutuksen hinta on normaalisti keskimäärin 400 euroa, joten tämän kiinteähintaisen kortin tilaajana hyödyt todella isosti. Uusia koulutuksia julkaistaan ympäri vuoden. Tutustu kausikorttiin tästä.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu.

Helsingin Kamari Oy:llä on oikeus peruuttaa koulutustilaisuus ilman korvausvelvollisuutta ilmoittamalla asiakkaalle siitä sähköpostilla viimeistään 4 arkipäivää ennen tilaisuuden ajankohtaa.