Ensi kertaa esimiehenä (1 pv)
Eventium järjestää nyt koulutuksen:

Ensi kertaa esimiehenä (1 pv)

11.12.2018, Radisson Blu Royal Hotel, Helsinki Runeberginkatu 2, Helsinki 9 lokakuun, 2018 Sampo Korppoo

Tiimityö , Työilmapiiri

(4,9)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Vahva vahvistus johtamisen tiellä."

• "Paras anti oli happotestata oma työyhteisö ja huomata, että olemme oikealla tiellä!"

• "Hyviä aiheita ja konkreettisia ohjeitakin uuteen rooliin. Uskon, että paljon jäi matkaan ja tulee hyödynnettyä!"

• "Koen että sain eväitä kohdata työyhteisön ilmapiirin myrkyttäjän entistä varmempana ja rohkeampana, ei enää "hiljaista hyväksyntää"!"

• "Todella hyvä! Ei tarvitse lähteä tyhjin käsin, mahtavia esimerkkejä!"

• "Hyvä ja konkreettinen!"

• "Selkeää, ymmärrettävää ja käytännöllistä!"

• "Herätti kiinnostuksen ja halun tietää ja oppia lisää!"

• "Esimerkit konkretisoivat kuinka ohjata toimintatapaa sekä muuttaa omaa toimintatapaa esimiehenä."

• "Enemmän kuin odotin! Sain innostusta ja luottamusta, että asioille voi tehdä jotain!"

Harva kiipeää Everestille ilman huolellista valmistautumista. Samalla tavoin esimiestyöhön kannattaa pakata mukaan oikeat välineet. Huipulla tuulee, mutta sieltä on myös hienot näkymät!

Parhaat esimiestyön toimintatavat käyttöön!

Johtamisoppaita ja malleja riittää, mutta harva kertoo suoraan, mikä on olennaista – mistä kannattaa aloittaa.

Esimiestyöhön siirtyvät tai juuri siirtyneet huomaavat päivittäin oppivansa työstä ja itsestään kohisten lisää. Jos valmistautuminen ei ole huolellista, voi riittämättömyyden tunne lamauttaa.

Uusi esimies, tule ottamaan asioihin perspektiiviä ja oppimaan yhdessä toimivia toimintatapoja – se on paras tapa kehittää omaa johtamistasi!

Kenelle

Koulutus on ensisijaisesti tarkoitettu tuoreille esimiehille tai sellaiseksi suuntaaville, mutta soveltuu myös aiemmin jopa vuosikymmeniä esimiehinä toimineille, jotka tahtovat tuulettaa ajatuksiaan ja päivittää osaamistaan tuoreimpien löydösten äärellä.

Mitä saat

Johtamisen psykologiassa, neurologiassa ja sosiologiassa on tehty viime vuosina harppauksia, joiden tunteminen ja soveltaminen käytäntöön antaa etulyöntiaseman heille jotka ovat hereillä. Tässä koulutuksessa katsotaan uusimpia löydöksiä ja sitten hypätään suoraan johtamisen toimivimpiin käytäntöihin.

KouluttajatWille Raitolampi, tutkimusjohtaja, VIKTOR Work-Life Metrics Oy

Koulutuksen valmentajina toimivat työelämän tutkimus- ja valmennusyritys VIKTOR Work-Life Metrics Oy:n tutkimusjohtaja Wille Raitolampi ja toimitusjohtaja Jussi Leinonen.

Molemmat valmentajat ovat olleet vastuussa sadoista rekrytoinneista ja toimineet monissa esimiesrooleissa.

Myös kouluttajina Wille ja Jussi ovat kokeneita ja erittäin pidettyjä asiantuntijoita.

Ennen koulutusta lähetämme ennakkokyselyn sähköpostitse jokaiselle valmennukseen osallistujalle. Kyselyn avulla pystymme tekemään päivästä henkilökohtaisemman ja mielenkiintoisemman kaikille, joten vastaathan kyselyyn ajatuksella.

Koulutus toteutetaan hyvällä fiiliksellä ja valmennustyyppisesti. Heräte-esitysten lisäksi teemme päivässä pariharjoitteita, ryhmäkeskusteluja ja vertailemme parhaita käytäntöjä eri yrityksistä. Valmistaudu siis keskustelemaan ja olemaan aktiivinen – mitä enemmän annat itsestäsi, sitä enemmän saat!

8.30 Ilmoittautuminen, aineiston jako ja aamukahvi

9.00 Koulutus alkaa

Minä johtajana

• Päätöksenteko – Täytyykö esimiehen tietää kaikki?
    • Suuri rooli vai aito läsnäolo – Tutkitut vaikutukset.
    • Miten tuntea itsensä riittäväksi, mutta silti jaksaa kehittyä?

10.30 Tauko

Minä ja työntekijä

• Miten motivoida työntekijöitä muullakin kuin kepillä ja porkkanalla?
    • Luottamuksen rakentaminen – Napakat työkalut

11.30 – 12.15 Lounas

Minä ja tiimi

• Huonon käytöksen vaikutukset – Ilmapiirin myrkyttäjille stoppi.
    • Miten viestiä niin että kaikki saadaan sitoutumaan tavoitteisiin?
    • Erilaisten hahmojen yksilöllinen kohtaaminen.
    • Kulttuurin johtaminen – Miten rakentaa tiimi joka elää omillaan ja tuottaa laatua.

14.00 – 14.15 Tauko

• Rohkeus johtaa – mistä on siinä on kyse?
    • Konfliktin pelko ja tiimin luottamus

16.00 Koulutus päättyy

Koulutuspaikka: Radisson Blu Royal Hotel, Runeberginkatu 2, Helsinki

Ajankohta: 11.12.2018

Hinta: 597 euroa/hlö + alv 24 %. Sisältää materiaalin ja tarjoilun.

Ryhmäalennukset: (osallistujat samasta organisaatiosta) kaksi hlöä tai enemmän 557 euroa/hlö

Peruutusehdot:

Peruutus on ilmoitettava viimeistään 14 päivää ennen koulutustilaisuuden alkua. Myöhemmin tehtävistä peruutuksista veloitetaan 50% koulutustilaisuuden hinnasta. Mikäli osallistumista ei peruuteta lainkaan, veloitetaan koko koulutustilaisuuden hinta. Esteen sattuessa koulutuspaikan voi luovuttaa toiselle samassa organisaatiossa työskentelevälle henkilölle.