Ensiavun jatkokurssi EA 2 (2 pv)
Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Ensiavun jatkokurssi EA 2 (2 pv)

05.-06.03.2018, Ravintola Tornitupa, Helsinki Haapaniemenkatu 7-9 B, Helsinki 15 joulukuun, 2017 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi , Työturvallisuus

Ensiavun Jatkokurssi EA 2 syventää ja laajentaa niitä tietoja- ja taitoja, joita EA 1 peruskurssilla opittiin. Uusina asioina kurssilla tulee mm. vammapotilaan tutkiminen ja hoito, sekä taktiikat monipotilastilanteessa. Kurssi virallinen SPR:n koulutuspohjainen ensiapukurssi ja osallistuminen edellyttää voimassa olevan EA1-todistuksen. Kurssi koostuu pääasiassa harjoituksista.

Ravintola Tornitupa, Haapaniemenkatu 7-9 B, Helsinki
Aika:
05.-06.03.2018 klo 8.00-16.00
+ alv 24 % / henkilö.

Peruutusehdot:

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa Suomen Ensiapukoulutus Oy:lle puhelimitse tai sähköpostilla.