Ensiavun peruskurssi EA 1 (2 pv)
Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Ensiavun peruskurssi EA 1 (2 pv)

21.-22.11.2019, ABC Tiiriö, Hämeenlinna Paroistentie 1, Hämeenlinna 13 elokuun, 2019 Sampo Korppoo

Työilmapiiri , Työturvallisuus

(4.8)

Palaute aikaisemmista koulutuksista:

• "Hyvä ja käytännönläheinen kurssi!"

• "Kokenut ja asiantunteva kouluttaja! Onnistunut kokonaisuus tärkeistä asioista."

Ensiavun peruskurssi EA 1 antaa perustiedot ja -taidot auttaa hätätilanteessa ja tavallisimmissa sairaus- ja onnettomuustilanteissa. Kurssista saa virallisen EA 1 kurssitodistuksen / kortin. EA 1 kurssi on voimassa kolme vuotta ja kurssitodistus on pätevä kaikissa Euroopan maissa. Ensiavun peruskurssi EA 1 on SPR:n koulutuspohjainen kurssi ja kouluttajamme ovat SPR:n hyväksymiä Ensiavun- ja terveystiedon kouluttajia (ETK).

Kurssin vakiosisältö on seuraava:
    – Auttamistoiminta onnettomuudessa tai sairauskohtauksessa
    – Hätäensiavun perusteet
    – Tajuttomalle annettava ensiapu
    – Peruselvytys mm. painelu-puhalluselvytys
    – Vierasesine hengitysteissä
    – Verenkierron häiriötila (sokki)
    – Erilaiset haavat
    – Sairauskohtaukset: Aivoverenkierron häiriön oireet, pyörtyminen, rintakipu, epilepsia, diabetes, kouristukset, hengitysvaikeudet (astma, allergia)
    – Palovammat ja sähkön aiheuttamat vammat
    – Nivelvammat ja murtumat
    – Myrkytykset
    – Defibrillaattorin käyttökoulutus

ABC Tiiriö, Paroistentie 1, Hämeenlinna

21.-22.11.2019 klo 8.00-16.00

+ alv 24 % / henkilö.

Kurssista on myös mahdollisuus saada kaksi (2) kuorma- ja linja-auton kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivää. Jos osallistuja haluaa merkinnän suoritetuista ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivistä TraFiin, veloitamme lisäksi rekisteröintimaksun 17 euroa / kurssipäivä + 9 eur (alv 24%) toimistokuluja.

Päivän tarjoilut omakustanteisesti.

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa Suomen Ensiapukoulutus Oy:lle puhelimitse tai sähköpostilla.