Ensiavun peruskurssi EA 1 (2 pv)
Suomen Ensiapukoulutus järjestää nyt koulutuksen:

Ensiavun peruskurssi EA 1 (2 pv)

05.-06.04.2018, ABC Tuukkala, Mikkeli Annilantie 2, Mikkeli 19 joulukuun, 2017 Sampo Korppoo

Työhyvinvointi , Työturvallisuus

Ensiavun peruskurssi EA 1 antaa perustiedot ja -taidot auttaa hätätilanteessa ja tavallisimmissa sairaus- ja onnettomuustilanteissa. Kurssista saa virallisen EA 1 kurssitodistuksen / kortin. EA 1 kurssi on voimassa kolme vuotta ja kurssitodistus on pätevä kaikissa Euroopan maissa. Ensiavun peruskurssi EA 1 on SPR:n koulutuspohjainen kurssi ja kouluttajamme ovat SPR:n hyväksymiä Ensiavun- ja terveystiedon kouluttajia (ETK).

ABC Tuukkala, Annilantie 2, Mikkeli
Aika:
05.-06.04.2018 klo 8.00-16.00
+ alv 24 % / henkilö.

Kurssista on myös mahdollisuus saada kaksi (2) kuorma- ja linja-auton kuljettajien ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivää. Jos osallistuja haluaa merkinnän suoritetuista ammattipätevyyden jatkokoulutuspäivistä TraFiin, veloitamme lisäksi rekisteröintimaksun 17 euroa / kurssipäivä + 9 eur (alv 24%) toimistokuluja.

Peruutusehdot:

Ilmoittautuminen on sitova. Osallistumisen voi perua kustannuksitta viimeistään 14 vuorokautta ennen koulutuspäivää. Tämän jälkeen tulevista peruutuksista veloitamme 50 % osallistumismaksusta. Jos poisjäännistä ei etukäteen ilmoiteta, veloitamme koko maksun. Osallistujan voi vaihtaa veloituksetta ja vaihtumisesta tulee ilmoittaa Suomen Ensiapukoulutus Oy:lle puhelimitse tai sähköpostilla.