ePRIVACY & GDPR – tietosuoja ja sähköinen viestintä (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ePRIVACY & GDPR – tietosuoja ja sähköinen viestintä (1/2 pv)

25.05.2021, Etäkoulutus , Etäkoulutus 5 toukokuun, 2021 Sampo Korppoo

Lakitieto , Markkinointi , Viestintä

Miltä näyttää tietosuojan ja sähköisen viestinnän tietosuojan nykyinen ja tuleva sääntely? Tule kuulemaan ePRIVACY & GDPR – tietosuoja ja sähköinen viestintä -koulutukseen, miten huomioida nykyiset ja tulevat vaatimukset omassa toiminnassa!

GDPR:n ja tietosuojalain lisäksi monet muut lait ja ohjeistukset vaikuttavat tietosuojakäytäntöihin. Euroopan unionissa valmisteilla oleva sähköisen viestinnän tietosuoja-asetus eli ePrivacy-asetus tuo uusia vaatimuksia erityisesti yritysten sähköiseen viestintään ja markkinointiin. ePrivacy-asetuksen valmistelun aikana on jo myös saatu uutta oikeuskäytäntöä tietosuoja-asioihin liittyen.

Koulutus soveltuu kaikille tietosuoja-asioiden, viestinnän, markkinoinnin ja myynnin parissa työskenteleville, jotka käsittelevät henkilötietoja tai johtavat niihin liittyviä toimintoja.

Koulutus striiminä: Koulutukseen osallistutaan verkon välityksellä. Saat ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Asiantuntija: partner Markus Myhrberg, Lexian osakas IPR-, teknologia- ja mediaryhmässä ja vastaa IPR- ja tietosuojaosaamisalueista.

8.45 Striimiyhteyden avaus

Tietosuojan sääntely-ympäristö

Henkilötietojen käsittely ja hyödyntäminen

Tietosuojadokumentaatio ja toimintatavat

10.00 Tauko

Rekisteröidyn oikeudet

Sähköisen suoramarkkinoinnin sääntely

Case-esimerkkejä

11.00 Tauko

Sähköisen suoramarkkinoinnin sääntely

Evästeet ja muut tekniset seurantakeinot

Tuleva ePrivacy-asetus

12.00 Koulutus loppuu

STRIIMI

25.05.2021

Jäsenetuhinta kauppakamarien jäsenille:

Mikäli samasta organisaatiosta osallistuu striimiin useampi henkilö, saavat lisäosallistujat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.