ePrivacy – sähköisen viestinnän tietosuoja-asetus – mitä markkinoijan pitää tietää? (1/2 pv)
Mainostajien Liitto järjestää nyt koulutuksen:

12.09.2018, Marketing Finland, Helsinki Yrjönkatu 16, Helsinki 26 elokuun, 2018 Sampo Korppoo

Markkinointi , Tieto- ja viestintäteknologia

ePrivacy on sähköisen viestinnän tietosuoja-asetus, jossa erikoistarkastelussa ovat muun muassa sähköinen suoramarkkinointi sekä evästeiden hyödyntäminen markkinoinnissa.
ePrivacy on EU-tasolta tuleva seuraava lakimuutos, jolla saattaa olla markkinointiin jopa suurempi vaikutus kuin GDPR:llä.

Kun osallistut, niin opit

– Missä vaiheessa asetuksen valmistelu on?
– Mitä sähköisen viestinnän tietosuoja-asetus asetus muuttaa markkinoijan kannalta?
– Miten nyt voi varautua muutoksiin?
– Erityistarkastelussa sähköinen suoramarkkinointi ja evästeet markkinoinnissa

Mukaan mahtuu vain 25 osallistujaa, joten varaa paikkasi nyt!

Kouluttajat
Elli Laine
ja Markku Varhela, Eversheds Sutherland

Mainostajien Liitto
Yrjönkatu 16, 4.krs
Helsinki

12.09.2018 klo 8.45-11.00

Jäsenhinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Normaali hinta:
euroa /hlö + alv 24 %.

Ilmoittautumiset olisi hyvä tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua. Ilmoittautumiset vahvistetaan sähköpostikutsulla viikkoa ennen tilaisuuden alkua. Jos tilaisuuteen ilmoitettu henkilö on estynyt saapumasta, voi organisaatio vaihtaa kuluitta osallistujan ilmoittamalla siitä koulutuksen järjestäjälle. Peruutukset tulee tehdä viimeistään viikkoa ennen kurssin alkua.