ePrivacyn valmistelu etenee – missä mennään? (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ePrivacyn valmistelu etenee – missä mennään? (1/2 pv)

03.06.2020, Webinaari , Webinaari 17 huhtikuun, 2020 Sampo Korppoo

Lakitieto , Markkinointi , Viestintä

ePrivacyn valmistelu etenee – missä mennään? -koulutuksesta saat tiedon millaisia muutoksia on tulossa ja miten niihin olisi syytä varautua?

EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) ja kansallisen tietosuojalain voimaatulon jälkeen on aika siirtää katseet ePrivacyyn eli sähköisen viestinnän tietosuoja-asetukseen. Valmisteilla olevan ePrivacy-asetuksen on tarkoitus täydentää GDPR-asetusta, ja se tuo uusia vaatimuksia erityisesti yritysten sähköiseen viestintään ja markkinointiin.

Tilaisuudessa kuulet:
• Miten ePrivacyn valmistelu etenee?
• Millainen on asetuksen keskeinen sisältö tällä hetkellä?
• Miten ePrivacy-asetus täydentää GDPR:ää?
• Miten kannattaa aloittaa muutoksiin varautuminen?

Asiantuntija:
Katrin Puolakainen
, Senior Associate, Asianajotoimisto Dittmar & Indrenius. Katrin on keskittynyt erityisesti uusien teknologioiden nostamiin kysymyksiin sähköisestä kaupankäynnistä, sähköisestä viestinnästä ja sisämarkkinoiden toimivuudesta.

VOIT OSALLISTUA MYÖS ETÄNÄ!
Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta ja osallistuminen onnistuu helposti etänä omalta koneeltasi.
Saat 2-3 päivää ennen tilaisuutta sähköpostissa ohjeet ja linkin, josta pääset katsomaan lähetystä. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö striimin kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

8.45 Ilmoittautuminen, aineistonjako ja aamiaistarjoilu

9.00 ePrivacy-katsaus

– ePrivacy-asetuksen valmistelu ja voimaantulo
– Millaiselta näyttää asetuksen sisältö tällä hetkellä?
– Miten ePrivacy täydentää GDPR-asetusta?
– Miten valmistautua asetuksen voimaantuloon?

10.30 Tilaisuus päättyy

Koulutus järjestetään striimattuna.

keskiviikko 03.06.2020

Jäsenetuhinta 280 euroa /hlö + alv 24 %.
Normaalihinta 380 euroa /hlö + alv 24 %.

– Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä kenttään: ”OSALLISTUN LIVE STRIIMIIN”. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.