ePrivacyn valmistelu etenee – missä mennään? (1/2 pv)
Kauppakamarin Koulutus järjestää nyt koulutuksen:

ePrivacyn valmistelu etenee – missä mennään? (1/2 pv)

11.12.2019, Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila Metropoli, Helsinki Kalevankatu 12, Helsinki 10 lokakuun, 2019 Sampo Korppoo

Lakitieto , Markkinointi

EU:n tietosuoja-asetuksen (GDPR) ja kansallisen tietosuojalain voimaantulon jälkeen on aika siirtää katseet ePrivacyyn eli sähköisen viestinnän tietosuoja-asetukseen.

Valmisteilla olevan ePrivacy-asetuksen on tarkoitus täydentää GDPR-asetusta, ja se tuo uusia vaatimuksia erityisesti yritysten sähköiseen viestintään ja markkinointiin. Millaisia muutoksia on tulossa ja miten niihin olisi syytä varautua?

Tilaisuudessa kuulet:
• Miten ePrivacyn valmistelu etenee?
• Millainen on asetuksen keskeinen sisältö tällä hetkellä?
• Miten ePrivacy-asetus täydentää GDPR:ää?
• Miten kannattaa aloittaa muutoksiin varautuminen?

Tilaisuuden asiantuntijana toimii Senior Associate Katrin Puolakainen Asianajotoimisto Dittmar & Indreniukselta. Katrin on keskittynyt erityisesti uusien teknologioiden nostamiin kysymyksiin sähköisestä kaupankäynnistä, sähköisestä viestinnästä ja sisämarkkinoiden toimivuudesta.

Koulutukseen voi osallistua myös verkon välityksellä paikasta riippumatta. Jos osallistut verkon välityksellä, kirjoita ilmoittautumisen yhteydessä MUUT TIEDOT -kenttään: ”OSALLISTUN LIVE STRIIMIIN”. Mikäli organisaatiostasi osallistuu useampi henkilö etäyhteyden kautta, lisäosallistujat saavat koulutuksen puoleen hintaan.

Tervetuloa!

Asiantuntija:
Senior Associate Katrin Puolakainen, Asianajotoimisto Dittmar & Indrenius

8.45 Ilmoittautuminen, aineistonjako ja aamiaistarjoilu

9.00 ePrivacy-katsaus
• ePrivacy-asetuksen valmistelu ja voimaantulo
• Millaiselta näyttää asetuksen sisältö tällä hetkellä
• Miten ePrivacy täydentää GDPR-asetusta
• Miten valmistautua asetuksen voimaantuloon

Senior Associate Katrin Puolakainen,Asianajotoimisto Dittmar & Indrenius

11.00 Tilaisuus päättyy

Helsingin seudun kauppakamarin koulutustila, Kalevankatu 12, Helsinki

keskiviikko 11.12.2019

Jäsenetuhinta:

Normaalihinta:

Hintaan sisältyy koulutus, materiaali ja ohjelman mukaiset tarjoilut

Ilmoittautumisen voi peruuttaa kuluitta vähintään kaksi (2) viikkoa ennen tilaisuutta. 13–7 vuorokautta ennen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan 50 % osallistumismaksusta ja tämän jälkeen peruutetuista ilmoittautumisista veloitetaan koko osallistumismaksu. Peruutukset on tehtävä kirjallisesti. Esteen ilmetessä voi osallistumisen luovuttaa kollegalle, osallistujamuutokset tulee tehdä hyvissä ajoin ennen tilaisuutta.