Esiintymistaito – pidä parempia esityksiä (1 pv)
Eduhouse järjestää nyt koulutuksen:

Esiintymistaito – pidä parempia esityksiä (1 pv)

02.11.2023, Etäkoulutus , Etäkoulutus 4 toukokuun, 2023 Sampo Korppoo

Itsensä kehittäminen , Tieto- ja viestintäteknologia

Esiintyminen diojen kanssa on taitolaji, jota tällä kurssilla harjoitellaan. Tule mukaan oppimaan ja harjoittelemaan esiintymistä.

Tavoite
PowerPointin esiintymiskoulutuksessa osallistuja oppii esiintymään luontevasti esityksiä pitäessään. Osallistuja oppii mitä on huomioitava erilaisille yleisöille esiinnyttäessä ja miten esiintyä vakuuttavasti.

Koulutukseen kuuluu myös esiintymisharjoitus, joka tallennetaan osallistujien omaan käyttöön.

Koulutus soveltuu niille, jotka haluavat parantaa kykyään esiintyä luontevasti ja hyödyntää PowerPoint-esityksiä esityksensä apuna. Koulutus hyödyttää erityisesti niitä, joiden työkuvaan kuuluu esiintyminen erilaisille yleisöille, esimerkiksi asiantuntijana, info- ja tiedostustilaisuuksissa tai asiakas- tai myyntitapaamisissa.

Ohjelmaversio
Koulutuksen esiintymisosuus soveltuu mille tahansa PowerPoint-versiolle, samaten vastaaville muille ohjelmille kuten OpenOffice Impress tai Keynote.

9:00 Koulutus alkaa
16:00 Koulutus päättyy

Koulutuksen sisältö:

Yleisön vakuuttaminen ja esityksen rooli
– Miten yleisö näkee esityksen? Oman esityksen rakentaminen yleisö huomioiden
– Mikä on PowerPoint-esityksen rooli puhujan pitämässä esityksessä? Miten esitystä oikeasti hyödynnetään
– Mitkä asiat kertoo esiintyjä ja mitkä esitys? Puhujan ja esitysdiojen yhteispeli

Esiintymistilanteen hallinta ja esiintymisen taito
– Uskallatko esiintyä? Esiintymiskyvyn ja rohkeuden kasvattaminen
– Esiinnytkö luontevasti? Oman esitystyylin löytäminen ja parantelu
– Viestitkö vahingossa? Mitä kehonkielemme ja habituksemme viestii sanattomasti
– Saatko tilanteen hallintaan? Äänen kuuluvuus ja näkyvyys ja niiden merkitys